موبایل

گلکسی اس 22 گرانقیمت شرکت کاویار معرفی شد

در حالی که بهترین گوشی‌های هوشمند به قیمت‌های 1000 و 2000 دلار نزدیک می‌شوند، شرکت کاویار همین گوشی‌ها را با تزیین به جواهرات، چند هزار دلار دیگر نیز گران‌تر می‌فروشد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ شرکت کاویار که در ساخت گوشی‌های هوشمند لوکس فعالیت می‌کند، به تازگی اثر هنری جدیدی به بازار معرفی کرده است. این شرکت حال سراغ گوشی‌های سری گلکسی اس 22 رفته است تا میلیونرها را برای خرید این گوشی‌های جذاب با قیمت تا 7000 دلار متقاعد نماید.

کاویار شخصی‌سازی‌های دیوانه‌وار خود را هر ساله برای گوشی‌های محبوب و پرچم‌دار بازار ارائه می‌کند. این شرکت روس سال گذشته نیز Galaxy S21 Ultra خود را با قیمتی در حدود 77 هزار دلار برای فروش گذاشت. گوشی Galaxy Z Flip 3 این شرکت نیز 46000 هزار دلار قیمت دارد.

حال سری Galaxy S22 البته با قیمتی کمتر نسبت به نمونه‌های مورد اشاره در بالا شخصی‌سازی شده است. مجموعه Bird of Prey و Ocelot این شرکت به طلای 24 عیار مجهز شده در طراحی از سبک‌های آرت نوو و آرت دکوی قرن 19 و 20 الهام گرفته است. کاویار سری Drive را نیز با الهام از ماشین‌های اسپرت دهه 20 و 30 میلادی طراحی کرده است.

گلکسی اس 22 گرانقیمت شرکت کاویار معرفی شد

باید به این نکته اشاره کنیم کاویار تنها به تغییرات ظاهری بسنده می‌کند و از نظر سخت‌افزاری همه چیز مانند نسخه‌های معمولی خواهد بود. در حالی که قیمت گوشی‌های سری اس 22 سامسونگ از 799 دلار آغاز می‌شود، ارزان‌ترین نسخه کاویار این گوشی‌ها را می‌توان با قیمت 6900 دلار در اختیار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا