موبایل

گوشی جدید تاشو شیائومی

به آرامی، اما به طور پیوسته، همه تولیدکنندگان بزرگ گوشی های هوشمند که به منابع عظیم دسترسی دارند، شروع به تولید «تلفن تاشو» می کنند.

و البته، شیائومی با وسوسه کردن، ما را وادار می کند تا به گوشی های تاشو رو ببریم؛ در ابتدا دستگاه اصلی Xiaomi Mi Mix Fold اختصاصی برای چین بود.

با این حال ، ما در حال شنیدن جزئیات بیشتر و بیشتر در مورد شیائومی جدید تاشو هستیم بنابراین عجیب خواهد بود اگر اگر شیائومی سعی نکند تا این مدل را به بازارهای بین المللی عرضه کند؛ همچنین شیائومی تصمیم به رها کردن برند “می” گرفته است.

توسط نشت کننده چینی گفته شده،Mix Fold 2 Xiaomi که یک صفحه نمایش 8 اینچ در داخل خواهد داشت؛ این گوشی یک پنل LTPO همراه خواهد بود و در حالی که به صراحت اعلام نشده است که آن نرخ تازه 120 هرتزی داشته باشد، ما انتظار آن را داریم.

ببینید ، LTPO فن آوری است که سامسونگ و اپل و گوگل برای نرخ تازه کردن به تغییر پویا در گوشی های رده بالا خود استفاده می کنند؛ به همین دلیل است که ما می توانیم انیمیشن های 120 هرتز را هم زمان با  کلیپ های 60 هرتزی یا ثابت را دنبال کنیم و باتری به طرز دیوانه واری تخلیه نمی شود.

صفحه مورب 8 اینچی بزرگتر از صفحه نمایش 7.6 اینچی Galaxy Z Fold است؛ همچنین بستگی دارد که چه نسبت جنبه ای را داشته باشد ما گوشی Oppo Find N را مربع تر از این می دانیم که برای گوشی های تاشو مناسب باشد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا