موبایل

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A60 دوسیم کارت

سامسونگ در ادامه‌ ی گسترش محصولات سری A، گوشی جدیدی تحت عنوان گلکسی A60 معرفی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال؛ این گوشی از نظر ظاهری بسیار شبیه به گلکسی A8s می باشد، در سایر قسمت ها اما تفاوت هایی بین آنها دیده می شود.

صفحه نمایش و دوربین گوشی A60

گلکسی A60 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع LCD Infinity O می باشد که روزولوشن آن +FHD بوده و از سوراخ پانچ در صفحه نمایش خود استفاده می کند. این سوراخ پانچ در قسمت بالایی گوشه سمت چپ قرار دارد و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. با این طراحی، صفحه نمایش این گوشی توانسته 92 درصد مساحت پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص دهد. همچنین این گوشی فاقد اسپیکر مکالمه می باشد و سامسونگ از فناوری Screen Cast در گلکسی A60 استفاده کرده است که کل صفحه نمایش به عنوان اسپیکر می تواند عمل کند.

بر روی پنل پشتی دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی با دریچه F/1.7 به همراه دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی F/2.2 و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی قرار دارند. همچنین سنسور اثر انگشت و فلاش ال ای دی نیز روی این پنل به چشم می خورد.

پیکربندی گلکسی A60

پردازنده استفاده شده در این گوشی پردازنده هشت هسته ای  اسنپدراگون 675 می باشد که 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا آن را همراهی می کنند. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که با درگاه یو اس بی تایپ سی شارژ می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا