موبایل

گلکسی M14 و F14 به زودی عرضه می‌شوند

سامسونگ قصد دارد به زودی از دو گوشی اقتصادی جدید با نام‌های گلکسی M14 و F14 رونمایی و آن‌ها را راهی بازار کند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، سامسونگ در سال 2023 فقط از گوشی گلکسی M14 5G رونمایی کرد. محصولی که در حال حاضر هم با قیمت تقریبا 151 دلار می‌توانید آن را تهیه کنید. اما اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ فراموش کرد که از نسخه‌ی 4G آن هم رونمایی کند.

حالا طبق گزارشی که وب‌سایت NotebookCheckمنتشر کرده، باید منتظر باشیم سامسونگ به زودی از نسخه‌ی 4G گلکسی M۱۴ رونمایی کند. این گوشی را احتمالا یک نماینده‌ی اقتصادی دیگر با نام گلکسی F14 همراهی خواهد کرد.

از لحاظ مشخصات فنی، گلکسی M۱۴ شباهت زیادی با گلکسی A05s خواهد داشت. برای مثال گفته می‌شود A14 6 گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد داشت. حال نمی‌دانیم آیا سامسونگ مدل‌های دیگری را هم برای این گوشی در نظر خواهد گرفت یا خیر.

گلکسی جدید شباهت زیادی به گلکسی اس ۲۳ خواهد داشت با این تفاوت که روی نمایشگر آن دوربین سلفی U شکل قرار دارد. همین طراحی را در گلکسی F14 هم شاهد خواهیم بود.

با توجه به تصاویر، به نظر می‌رسد هر دو گوشی روی پنل پشتی خود ۳ دوربین خواهند داشت که شامل اصلی، ماکرو و سنجش عمق می‌شود. نمی‌دانیم این دوربین‌ها چه مشخصات فنی دارند اما احتمال دارد شاهد ترکیب 50 + 2+ 2 باشیم.

گلکسی M14 5G از پردازنده اگزینوس 1330 به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که پردازنده‌ی بسیار قابلی هم هست. نمی‌دانیم برای مدل 4G این گوشی سامسونگ چه پردازنده‌ای را مد نظر دارد. اما هرچه که هست، قدرت پردازشی بالایی نخواهد داشت؛ چیزی در حد هلیو G85 یا نهایتا، G99.

سامسونگ تاریخ رونمایی و عرضه‌ی گلکسی F14 و M۱۴ را هنوز اعلام نکرده است. در نتیجه باید برای انتشار خبرهای مربوط به این موضوع کمی منتظر بمانیم. اما این احتمال وجود دارد که در همین فصل زمستان، شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا