موبایل

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن رونمایی می‌شود

سامسونگ ساعاتی قبل کرد که قصد دارد یک مراسم رونمایی دیگر برگزار کند. این مراسم در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود و اگرچه این شرکت نام محصول موردنظر را اعلام نکرده، ولی با توجه به جمله ذکر شده در دعوتنامه با خیال راحت می‌توانیم بگوییم که این مراسم مربوط به گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن است.

البرز فاوا نیوز به نقل از دیجی کالا؛ بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا این گوشی از ماه دیگر یعنی اکتبر روانه‌ی بازار می‌شود. گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن از نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن رونمایی می‌شود 3

این احتمال وجود دارد که دو مدل ۴G و ۵G گوشی موردنظر به دست کاربران برسد که ظاهرا مدل ۴G مبتنی بر تراشه اگزینوس ۹۹۰ است و مدل ۵G از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ بهره می‌برد. همچنین در پنل پشتی این گوشی دوربین سه‌گانه تعبیه شده که از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی موجود در حفره نمایشگر هم وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد.

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن رونمایی می‌شود 3

از دیگر ویژگی‌های گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن می‌توانیم به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا