تکنولوژی

کیف مدرسه هوشمند هواوی مجهز به نمایشگر و GPS معرفی شد

این روزها هر وسیله‎ای پیرامون ما در حال هوشمند شدن است. شاید بتوان اینطور متصور شد که تا 10 سال آینده همه ابزارهایی که روزانه از آنها استفاده می‎کنیم، هوشمند بوده و بتوانند به اینترنت متصل شود. جدیدترین ابزارها در این حوزه کیف هوشمند مدارس هستند که هواوی به تازگی معرفی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ هواوی در دور جدید فعالیت خود پس از وضع تحریم‌های بسیار سخت‎گیرانه، روی به تولید محصولات جدید و متنوعی آورده است. این شرکت حالا روی هر پروژه بزرگ و کوچکی که احتمال موفقیت و پیشرفت در آینده را داشته باشد سرمایه‎گذاری کرده و به شرکت چندبعدی تبدیل شده است.

جدیدترین محصول این شرکت یک کیف مدرسه هوشمند است که قرار است به زودی روانه بازار شود. این کیف که اسم کامل آن 9µm Smart Positioning Children است شاید عجیب‎ترین و خلاقانه‌‎ترین کیف مدرسه‎ای باشد که تا به امروز طراحی شده و به هیچ عنوان نمونه مشابهی در بازار نخواهد داشت.

در واقع می‌‎توان اینطور گفت که کیف مذکور به نحوی طراحی شده تا والدین بتوانند از راه دور وضعیت کودک خود را رصد کرده و به کمک موقعیت‌یاب GPS، به صورت لحظه‎ای مکانی که او در آنجا قرار دارد را پایش کنند. در واقع به دلیل اینکه در برخی شرایط مانند روزهای امتحانات و مواردی از این دست که دانش‌آموزان مجاز به حمل گوشی، تبلت و ساعت‎های هوشمند مجهز به GPS نیستند، این کیف هوشمند می‎تواند خیال پدر و مادر را از بابت حضور کودک در مدرسه راحت کنند.

نکته دیگر این است که این کیف از استاندارد Beidou چین برای مکانیابی استفاده نموده و سطح دقت موقعیت‌یابیب تا 5CEP دارد.

کیف هوشمند هواوی همچنین از پلتفرم HarmonyOS Connect نیز پشتیبانی کرده و این بدان معناست که کیف هوشمند هواوی می‌تواند با اتصال به نرم‌افزار Smart Life، اطلاعات لازم را به گوشی هوشمند والدین نیز ارسال کند. در این حالت والدین می‌‎توانند برای مثال متوجه شوند که کودک در محیط منزل قرار دارد، در مدرسه است یا در مسیر و جای دیگر. همچنین امکان هشدار دادن به ترک هر محل به گوشی والدین نیز میسر شده است. روند بروزرسانی موقعیت کودک هر 2 دقیقه یک بار خواهد بود.

کیف مدرسه هوشمند هواوی

فارغ از موارد فوق این کیف به استاندارد محافظت در برابر نفوذ آب IP67 نیز مجهز شده و هیچ کدام از بخش‌های الکترونیکی آن با افتادن در آب از کار نخواهند افتاد. این ویژگی بیشتر مربوط به نمایشگر 1.54 اینچی روی کیف است که رابطی کودک و والدین خواهد بود.

هواوی در طراحی ظاهری و ساختار کیف نیز از نظر متخصصان ارگونومی استفاده کرده و ابعاد آن را به نوعی طراحی کرده که روی کمر کودک فشار بیش از حد وارد نشود. البته شرکت اعلام کرده که این کیف مناسب کودکانی است که قد آنها کمتر از 135 سانتی‌‎متر باشد.

قیمت اعلام شده برای این کیف 699 یوآن معادل 110 دلار است و عرضه آن به زودی از طریق فروشگاه اینترنتی هواوی Vmall شروع خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا