گیم

کال آو دیوتی جدید با نام Vanguard به‌زودی معرفی می‌شود

به‌تازگی تصویر جدیدی از لوگوی بازی Call of Duty: Vanguard و همچنین جزئیاتی از فاز بتای عمومی این اثر لو رفته است و مشخص شده است که این اثر قرار است به‌زودی منتشر شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ بر اساس سایت Charlie Intel، طبق فایل‌های آپدیت فصل پنجم بازی Black Ops Cold War، جزئیات اولیه‌ای از Call of Duty: Vanguard که قرار است به‌زودی به‌صورت کامل توسط اکتیویژن معرفی شود، لو رفته است.

این جزئیات لو رفته تأیید می‌کند که بازی Call of Duty: Vanguard در قالب ۳ نسخه‌ی استاندارد، باندل بین نسلی و نسخه‌ی آلتیمیت ادیشن عرضه خواهد شد. همچنین این اطلاعات فاش می‌کنند که بعضی از این نسخه‌ها امکان دسترسی زودهنگام به بتا را به بازیکنان می‌دهند.

در این تصویر، شاهد پوسته‌ها یا همان لباس‌های خاصی برای اپراتورهای لوکاس، پولینا و وید هستیم. همچنین این تصویر سلاح‌های مختلفی را هم برای این اپراتورها نشان می‌دهد. شما می‌توانید این تصاویر را در پایین مشاهده کنید.

مدتی پیش، تام هندرسون (Tom Henderson) که در این ماه‌های اخیر نشان داده منبع معتبر و آگاهی درباره‌ی مجموعه بازی کال آو دیوتی است، ادعا کرده بود که اکتیویژن قصد دارد بازی Call of Duty: Vanguard را در تاریخ ۲۸ مرداد (۱۹ اوت ۲۰۲۱) به‌صورت رسمی معرفی کند. او حتی اشاره کرده بود که ممکن است تاریخ عرضه‌ی بازی ۱۴ آبان (۵ نوامبر) باشد.

Call of Duty: Vanguard قسمت جدید مجموعه بازی کال آو دیوتی است که توسط استودیو اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) توسعه‌ داده خواهد شد. طبق اطلاعاتی که اکنون در اختیار داریم، به نظر می‌رسد که این بازی هم همچون قسمت قبلی یعنی Black Ops Cold War قرار است برای اولین بار در قالب رویدادی درون بازی رایگان کال آو دیوتی: وارزون رونمایی شود.

طبق این جزئیات، بازی Call of Duty: Vanguard دارای یک بخش کمپین داستانی، بخش چندنفره و البته حالت‌ زامبی خواهد بود. منابعی به سایت VGC اعلام کرده‌اند که وقایع بخش کمپین بازی با محوریت جنگ جهانی دوم رخ خواهد داد. همچنان با توجه به جزئیاتی که منابع مختلف از چندین ماه پیش اعلام کرده بودند، به همراه عرضه‌ی بازی نقشه‌ای کاملا جدید برای وارزون منتشر خواهد شد که متناسب با محیط و فضای قسمت جدید کال آو دیوتی خواهد بود.

Call of Duty Vanguard

در جریان گزارش مالی اخیر اکتیویژن بلیزارد، آن‌ها اعلام کرده بودند که قسمت جدید کال‌ آو دیوتی که در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد، تجربه‌ی عالی و یکپارچه‌ای برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم خواهد بود. همچنین آن‌ها اعلام کردند که احساس بسیار خوبی درباره‌ی کار استودیو سازنده‌ی بازی در این نسخه دارند. آن‌ها بیان کردند: «استودیو اسلج‌همر گیمز هیچ‌وقت بزرگ‌تر یا قوی‌تر از اکنون نبوده است. و توسعه‌ی تمامی بخش‌های مختلف بازی به‌خوبی سپری می‌شود. از نظر محتوا، بازی در زمان عرضه در تمامی بخش‌ها واقعا قوی خواهد بود. همچنین ما برای برنامه‌هایی که برای وارزون تدارک دیده‌ایم هم بسیار هیجان‌زده هستیم.»

چند ماه پیش اولین جزئیات غیررسمی درباره‌ی Call of Duty: Vanguard توسط منابع مختلف اعلام شد. اگرچه بازی هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است اما تصویر جدیدی که از فصل پنجم آپدیت Black Ops Cold War منتشر شده، این اطلاعات را به‌صورت غیرمستقیم تأیید کرده است. به هر حال، چیزی که اکنون می‌دانیم این است که به‌زودی باید منتظر معرفی قسمت جدید این سری باشیم؛ اتفاقی که به احتمال فراوان از طریق وارزون انجام خواهد شد زیرا اکتیویژن هم از طریق وارزون سرنخ‌هایی را برای معرفی این اثر به ما داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا