فناوری اطلاعات

چت هوش مصنوعی GPT-4 بینگ به زودی با تبلیغات ارائه می شود

چندی پیش مایکروسافت از Bing Chatbot مجهز به GPT-4 رونمایی کرد و نیازی به گفتن نیست که توجه زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ برای شروع، مایکروسافت اخیراً اعلام کرد که با بینگ به نقطه عطف قابل توجهی دست یافته است، زمانی که کاربران فعال روزانه آن از 100 میلیون عبور کردند. پس از انتشار آخرین ساخت، این شرکت شاهد بود که یک سوم از کاربران فعال روزانه خود در موتور جستجو تازه کار هستند.

تقریباً یک هفته پیش، این شرکت Image Creator جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به موتور جستجوی Bing معرفی کرد. در میان همه این‌ها، مایکروسافت تا کنون مطمئن شده است که هیچ تبلیغاتی در صفحه چت بینگ درج نمی‌کند. یوسف مهدی، نایب رئیس شرکت مایکروسافت، اخیراً اعلام کرد که تبلیغات به زودی راه خود را در بینگ چت آغاز خواهد کرد.

با این حال، تبلیغات خیلی مزاحم نخواهند بود. یک توییت توسط Debarghya Das برنامه این شرکت برای کسب درآمد از موتور جستجوی جدید را روشن می کند و کاملاً با آنچه شما انتظار دارید متفاوت است. زمانی که کاربر محصول خاصی را جستجو می‌کند، تبلیغات نشان داده می‌شود، به این معنی که سوگیری مستقیماً روی کاربران تأثیر نمی‌گذارد. این بدان معنی است که شما حتی بدون جستجوی تبلیغات تصادفی یا هدفمند مورد حمله قرار نخواهید گرفت. به نحوه نمایش تبلیغات در این توییت نگاه کنید:

بینگ چت اکنون دارای تبلیغات است! دیدن اینکه چگونه واحد اقتصادی تبلیغات در مدل‌های زبانی آشکار می‌شود و بر تبلیغات جستجو تأثیر می‌گذارد، بسیار جذاب خواهد بود. 1/3 PIC.TWITTER.COM/O5YJRJIKOP — Deedy (@debarghya_das) 29 مارس 2023

همانطور که دبرگیا در توییت اعلام کرد، نمی توان نرخ تبدیل را از طریق این تبلیغات به طور مستقیم مقایسه کرد، زیرا آنها بر اساس جستجوهای فعلی کاربر هستند نه جستجوهای گذشته. این ممکن است گامی کلیدی برای تغییر روش کار تبلیغات با موتورهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی در آینده باشد. شایان ذکر است که در حالی که موتور جستجوی بینگ در وهله اول دارای تبلیغات بود، ربات چت بینگ یک موجودیت متفاوت برای این شرکت است.

پست وبلاگ مهدی نشان می دهد که مایکروسافت قصد دارد درآمد تبلیغات را بین شرکای خود توزیع کند که محتوای آنها مستقیماً به پاسخ چت از طریق درخواست کاربر کمک می کند. با این حال، هنوز مشخص نیست که مایکروسافت چگونه قصد دارد تعادل بین پاسخ های تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی را حفظ کند. یک چیز مطمئن است، گنجاندن تبلیغات، کار تشخیص اعتبار یک پاسخ معین را پیچیده تر می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا