گیم

تریلر نسخه‌ی جدید بازی Sekiro: Shadows Die Twice

استودیوی «فرام‌سافت‌ور» (FromSoftware) تریلر عرضه‌ی نسخه‌ی سال بازی سکیرو را منتشر کرده که در آن می‌توانیم ویژگی‌های آپدیت جدیدی که هم‌زمان با این نسخه عرضه می‌شود را ببینیم. چند ماه پیش، سازنده‌های بازی سکیرو از انتشار یک آپدیت رایگان جدید برای این بازی در روز ۲۸ اکتبر (۷ آبان) خبر دادند.

این آپدیت حاوی قابلیت‌های جدیدی از جمله راهنمایی گرفتن از دیگر بازی‌کنان به شکل آنلاین، لباس‌های جدید برای شخصیت اصلی بازی و چالش مبارزه با تمام غول‌آخرهای بازی پشت سر هم است. یک روز پس از این آپدیت، نسخه‌ی سال بازی سکیرو که حاوی این آپدیت و دفترچه‌ی راهنمای این بازی است به شکل فیزیکی در تاریخ ۲۹ اکتبر (۸ آبان) عرضه خواهد شد. این نسخه‌ی ویژه از بازی فقط در ژاپن و برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. تریلر مرتبط با ویژگی‌های این آپدیت را در بالا ببینید.

سکیرو جدیدترین ساخته‌ی استودیوی فرام‌سافت‌ور است که حدود یک سال پیش عرضه شد. مانند بقیه‌ی بازی‌های فرام‌سافت‌ور، سکیرو حسابی چالش‌برانگیز است. فرام‌سافت‌ور در سکیرو تقریبا هرچیزی که به آن‌ها در بازی‌های قبلی‌اش عادت کرده بودیم را دور انداخت و سکیرو را با مکانیک‌های بسیار متفاوتی طراحی کرد. با وجود سختی بالا، سکیرو چه از نظر منتقدان و چه از نظر بازی‌کننده‌ها بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا