فناوری اطلاعات

ورزش انگیزشی با عینک سامسونگ!

سامسونگ با ادغام یک عینک واقعیت افزوده و یک اسکلت خارجی، سعی کرده تا شرایط بهتری برای ورزش کردن ایجاد کند.

به گزارش البرز فاوا نیوز، شرکت “سامسونگ”(Samsung) در آغاز نمایشگاه فناوری CES 2020 به جای پرداختن به محصولات آشنایی مانند تلفن همراه “گلکسی”(Galaxy) و یا ماشین لباسشویی، بر معرفی محصولات جدیدتری تمرکز کرد. یکی از این محصولات جدید، عینک واقعیت افزوده است و سامسونگ در این نمایشگاه، بیش از پیش به آن پرداخت.

سامسونگ سال گذشته، از یک اسکلت خارجی موسوم به “جمز”(GEMS) رونمایی کرد که علاوه بر اصلاح حالت بدن، به راه رفتن کاربر نیز کمک می‌کند. اکنون سامسونگ، این محصول را به یک مربی شخصی تناسب اندام تبدیل کرده است. در نمایشگاه CES، از عینک واقعیت افزوده‌ای رونمایی شد که به تلفن همراه گلکسی متصل می‌شود و به ورزش کردن کاربر کمک می‌کند.

کاربر می‌تواند با کمک این محصول جدید، یک مکان مجازی را برای ورزش کردن انتخاب کند و یک مربی انگیزشی مجازی را نیز برای راهنمایی در مورد برخی ورزش‌ها به کار بگیرد.

اسکلت جمز می‌تواند حرکات کاربر را هنگام تلاش او برای ورزش کردن، دنبال کند. مربی مجازی نیز شمارش حرکات ورزشی کاربر را نگه می‌دارد و بازخوردهایی مانند “خوب” و “تعادلت را حفظ کن” ارائه می‌دهد. کاربر پس از اتمام هر ست ورزش می‌تواند عملکرد خود را در یک اپلیکیشن تلفن همراه ببیند و بررسی کند تا ورزش کردن خود را بهبود ببخشد.

تاریخ ورود این محصول سامسونگ به مرحله تجاری‌سازی هنوز مشخص نیست اما سامسونگ با نمایش این محصول موفق شده اهداف خود را در حوزه ورزش شخصی نشان دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا