تکنولوژی

وبینار مشاوره خدمت سربازی در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور

با توجه به شیوع ویروس کویید 19 عمده جلسات مشاوره پشتیبانی شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طریق فضای وب و به صورت برخط انجام برگزار می‌شود. وبینار پرسش و پاسخ فرآیندهای انجام خدمت سربازی در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از جمله این جلسات است که برای مشاوره در این حوزه برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تا کنون حداقل 100 فعال فناور برای حضور در این رویداد آنلاین ثبت نام کرده‌اند. امریه در شرکت‌های دانش بنیان و پروژه جایگزین خدمت در صنایع دولتی و کشوری از جمله سرفصل‌های است که در این رخداد به آنها پرداخته می‌شود.

همچنین پروژه جایگزین خدمت در شرکت‌های دانش بنیان و شرایط شخص متقاضی و شرکت جهت کسب امتیازات فناورانه مذکور از جمله دیگر محورهای است که به آن پرداخته می‌شود.

علاوه بر این در این وبینار امتیازات فناورانه و علمی لازم جهت کسب و احراز صلاحیت برای استفاده از فرآیند وسمهیه شرکت‌های فناور، دانش بنیان، مراکز رشد، شتابدهنده‌ها و … مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این وبینار با استفاده از یک سامانه بومی و با حمایت مرکز شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رخداد که روز سه شنبه 26 فروردین، ساعت 10 صبح برگزار می‌شود، به آدرس اینترنتی bizservices.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا