موبایل

واتساپ امکان تماس های تصویری تصویر در تصویر در iOS را ایجاد کرد

واتساپ یکی از پرکاربردترین پلتفرم های پیام رسان است. آن‌ها اخیراً به‌روزرسانی‌ای را برای دستگاه‌های اندروید ارائه کرده بودند که ویژگی‌های متعددی مانند آواتارها و محدودیت اشتراک‌گذاری رسانه را افزایش می‌دهد.

واتساپ اخیراً اعلام کرده است که پشتیبانی از تصویر در تصویر را برای تماس‌های ویدیویی iOS اضافه می‌کنند. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا تماس بگیرند و دریافت کنند و در عین حال می توانند کارهای دیگری را به طور همزمان روی تلفن خود انجام دهند.

حالت تصویر در تصویر (PiP) به کاربران امکان می‌دهد ویدیو را در پنجره‌ای کوچک‌تر تماشا کنند و در عین حال همچنان به استفاده از دستگاه خود به روش‌های دیگر ادامه دهند. به عنوان مثال، اگر در حال مشاهده یک آموزش آنلاین یا مکالمه با شخصی از طریق تماس ویدیویی واتس اپ هستید، می توانید بدون دخالت در جلسه تماس خود، به کار بر روی ایمیل های خود یا مرور رسانه های اجتماعی خود ادامه دهید. پنجره PiP همچنین می تواند در صورت نیاز توسط کاربر جابجا شده و اندازه آن تغییر کند تا با هر کاری که در آن زمان انجام می دهد تداخل نداشته باشد.

کاربران iOS می توانند اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه V23.3.77 به روز کنند تا از این ویژگی ها بهره مند شوند. این به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ، چندوظیفه‌ای را در حین تماس‌های ویدیویی بسیار آسان‌تر از قبل می‌کند. کاربران دیگر مجبور نیستند بین برقراری ارتباط با دوستان و خانواده از طریق چت صوتی/تصویری و انجام کار یکی را انتخاب کنند! همچنین برای افرادی که مکرراً خود را در حال انجام چندین مکالمه به طور همزمان می‌بینند، خبر فوق‌العاده‌ای است – با توجه به این عملکرد جدید PiP، آنها می‌توانند ساده‌تر بین آن‌ها به جلو و عقب بپرند!

نه تنها این، بلکه جدیدترین نسخه اکنون از اضافه کردن شرح به اسناد و همچنین موضوعات و توضیحات طولانی‌تر برای بیان بهتر آنچه گروه‌های چت شما درباره آن هستند، پشتیبانی می‌کند. به طور کلی، ما معتقدیم که این افزودنی فوق‌العاده برای واتساپ است که به طور چشمگیری تجربه کاربر را در حین انجام تماس‌های ویدیویی بهبود می‌بخشد. بنابراین این تمام چیزی بود که در مورد آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ می‌گفتیم. ممنون که تا آخر همراهم بودید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا