موبایل

هواوی Mate 30 کمی نا امید کننده نسبت به برادر بزرگتر

البرز فاوا نیوز؛ امروز در حدود ساعت چهار عصر بود که هواوی به روی صحنه رفت تا از دو گوشی جدید خود یعنی Mate 30 Pro (که قبلاً در مورد آن مفصل صحبت کردیم) و Huawei Mate 30 را به صورت رسمی معرفی کند.
هواوی، Mate 30 را به صفحه نمایش تخت 6.62 اینچی OLED با رزولوشن 2340×1080 مجهز کرده که تفاوت چندانی (به غیر از کاهش محسوس رزولوشن و تخت بودن پنل نمایشگر) با Mate 30 Pro نداشته است.
البته این شرکت در زمینه ی دوربین این دو گوشی را خیلی متمایز کرده و در Mate 30 از سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با همراهی یک سنسور اولترا واید 16MP و لنز تله ی 8 مگاپیکسلی استفاده  کرده می باشد. البته فکوس لیزری را نیز نباید فراموش کرد که آن هم در کنار بقیه سنسور ها در ماژوال دوربین قرار گرفته است.

تنوع رنگی این گوشی به خوبی نسخه ی Pro آن می باشد.

دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی نیز در ناچ بالای صفحه قرار گرفته می باشد. خٌب خوشبختانه هواوی در مورد سخت افزار Mate 30 را زیاد تضعیف نکرده و این گوشی را به کایرین 990 و 6 گیگ رم مجهز کرده است به همراه 128 گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل ارتقاء از طریق درگاه حافظه ی جانبی).
باتری به 4200 میلی آمپر کاهش یافته ولی مانند برادر بزرگ از شارژر 24 واتی بیسیم و 40 واتی باسیم پشتیبانی خواهد کرد. و در آحر این گوشی به استاندارد IP53 (مقاومت در برابر قطرات ریز آب) مجهز شده می باشد که شما را در هوای بارانی و یا زیر دوش آب تنها نخواهد گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا