تکنولوژی

«نوآوردگاه فین‌تک» برگزار می‌شود

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛  با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نوآوردگاه فین‌تک برگزار می‌شود. این رویداد با هدف شناسایی افراد خلاق و خوش‌فکر این حوزه 27 تا 29 آذرماه در کارخانه نوآوری آزادی برگزار خواهد شد.

اگر به خبرهای مربوط به استارتاپ‌ها علاقمند باشید و آن‌ها را دنبال کنید احتمالا یکی از کلماتی که این روزها زیاد درباره آن شنیده‌اید کلمه «فین‌تک» است. اصطلاح فین‌تک یا «فناوری مالی» به شکل فزاینده‌ای در رسانه‌ها و در گفتگوهای گاه به گاه محافل تکنولوژی ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شاید هنوز بسیاری از ما با این اصطلاح آشنا نباشیم؛ اما به هیچ وجه نمی‌توان اهمیت آن را انکار کرد. در واقع فین‌تک یا فناوری مالی به معنای کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی است. نوآوردگاه هم فضایی است برای کسانی‌که در حوزه فین‌تک ایده‌های خلاقانه‌ای دارند؛ اما شرایط ارائه و عرضه آن را ندارند. در این رویداد فناورانه سه روزه توانایی مالکان ایده‌های نو در حوزه فین‌تک محک زده می‌شود.

در این نوآوردگاه، افراد و یا تیم‌های خلاق ایده‌های اولیه خود را پرورش و در جمع ارائه می‌دهند و با دیگر تیم‌هایی که تجربه چنین اقدامات را داشتند آشنا می‌شوند. این کار به «شناسایی تیم‌های با پتانسیل بالا در حوزه فین‌تک»، «شناسایی افراد خلاق و خوش‌فکر» و «شناسایی و ارائه فرصت‌های موجود به استارتاپ‌ها در حوزه فین‌تک» منجر می‌شود.

«ایجاد یک شبکه بین افراد و استارتاپ‌ها» و «آشنایی با خدمات آی‌فینک و شرکت خدمات انفورماتیک کشور» از دیگر اهداف برگزاری نوآوردگاه فین‌تک است.

مخاطبان این رویداد فناورانه «تیم‌های استارتاپی»، «تیم‌های فین‌تکی»، «متخصصان حوزه فین‌تک»، «متخصصان حوزه کسب‌وکار» و «متخصصان فنی(برنامه نویسان، UI/UX و….)» هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا