گیم

نام هیتمن ۳ تغییر می‌کند و در یک بسته‌ی کامل شامل هیتمن ۱ و ۲ عرضه می‌شود

استودیو بازی‌سازی IO Interactive اخیراً اعلام کرده است که نام تجاری بازی هیتمن ۳ (Hitman 3) که شامل محتوای بازی هیتمن ۱ و ۲ هم است، تغییر خواهد کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ طبق گفته‌ی سازندگان این بازی، از تاریخ ۲۶ ژانویه نام تجاری هیتمن ۳ به «هیتمن: جهان ترور» (Hitman: World of Assassination) تغییر پیدا خواهد کرد. از طریق سیستم Access Pass محتوای دو بازی قبلی هم در این اثر وجود خواهد داشت و از این نظر بازی دچار تغییری نخواهد شد. خبر خوب برای دارندگان فعلی هیتمن ۳ این است که این یک ارتقا رایگان در تمام پلتفرم‌ها خواهد بود و IO اضافه کرده که با تبدیل کردن World of Assassination به نقطه ورود اصلی این سری، سعی دارد تجربه خرید این بازی‌ها را برای بازیکنان جدید ساده کند.

طبق گفته‌ی استودیو IO Interactive، این کار به‌تمامی دارندگان جدید و دارندگان فعلی بازی هیتمن ۳ اجازه می‌دهد تا مالکیت یک محتوای یکسان را در اختیار داشته باشند. هدف از این کار این است که ابهام‌های کاربران در رابطه با اینکه کدام یک از نسخه‌های این اثر را خریداری کنند و اینکه هر نسخه دارای چه محتوایی خواهد بود یا اینکه چگونه بسته لگسی را فعال کنند یا اینکه مکان‌ها را ایمپورت کنند، بر طرف شود.

بخواهیم به‌صورت ساده بگوییم، این تغییر باعث می‌شود که اکنون دو محصول برای خرید این بازی در دسترس باشد که جایگزین نسخه‌های مجزا بازی‌های هیتمن ۱، هیتمن ۲ و هیتمن ۳ می‌شود. این نسخه‌ها به شرح زیر است:

Hitman: World of Assassination: این نسخه که با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود، شامل بازی هیتمن ۳، به‌ علاوه‌ی نسخه‌ی بهترین بازی سال بازی هیتمن ۱ و نسخه‌ی استاندارد بازی هیتمن ۲ است.

Hitman: World of Assassination Deluxe Pack: این نسخه که با قیمت ۳۰ دلار عرضه می‌شود، شامل بسته‌های دلوکس بازی هیتمن ۳، کالکشن Hitman III Seven Deadly Sins و دسترسی به گسترش‌دهنده‌های بازی هیتمن ۲ می‌شود.

دارندگان فعلی این بازی می‌توانند هر محتوای از دست رفته‌ای را از هیتمن خود روی کامپیوترهای شخصی از طریق استیم خریداری کنند و IO توضیح می‌دهد که برای این کار زمانی که آن‌ها می‌خواهند فقط یک بسته‌ی الحاقی مشخص موردنیاز خود را خریداری کنند، آن‌ها نیازی به پرداخت هزینه کامل مجموعه‌ی تمامی بسته‌های الحاقی بازی را ندارند. برای مثال، اگر در حال حاضر دو تا از بسته‌های الحاقی بازی را در اختیار دارید، برای خریداری بسته‌ی الحاقی باقی‌مانده فقط نیاز دارید که ۱۰ دلار بپردازید و لازم نیست که کل Deluxe Pack را خریداری کنید.

پس از اینکه نسخه‌ی World of Assassination در ۲۶ ژانویه جایگزین شود، هیتمن ۱ و ۲ از تمامی فروشگاه‌های دیجیتال حذف خواهند شد. البته، اگر شما مالکیت این دو بازی را از گذشته در اختیار داشته باشید، همچنان می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا