گیمویدئو

ناروتو به فورتنایت آمد!

با اینکه در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسید، اما بالاخره به واقعیت پیوست. ناروتو و بقیه‌ی تیم ۷ اکنون در بازی فورتنایت هستند. همراه با جینچوریکی، اوچیها ساسوکه، هارونو ساکورا و هاتاکه کاکاشی به ناروتو در بازی می‌پیوندند؛ در حالی که دهکده‌ی برگ پنهان، دره‌ی نهایی و منطقه‌ی امتحانی چونین به‌عنوان مکان‌های جدید اضافه می‌شوند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ هر اسکین انواع استایل‌های مختلف و تجهیزات خاص خود را دارد. ناروتو استایل هفتمین هوکاگه را دریافت می کند؛ در حالی که ساکورا استایل ساکورا اوچیها و کاکاشی استایل بلک آپس را در بازی خواهد داشت. در همین حال، ساسوکه شمشیر مار را در اختیار دارد. کوله‌پشتی‌های جدیدی با عناوین پاکون، شوریکن باد شیطان، شنل برگ پنهان و اسکرول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین می‌توانید شکلک‌های احضار جوتسو و رامن بریک را به همراه گلایدری که شبیه کوراما، روباه نه‌دم است، دریافت کنید.

بازیکنان می‌توانند آیتم‌های زیر را در این بسته‌ها به‌دست آورند:
  • بسته‌ی ناروتو و کاکاشی – شامل اسکین شخصیت ناروتو با استایل‌های مختلف، کوله‌پشتی اسکرول، اسکین شخصیت کاکاشی، کوله‌پشتی پاکون و صفحه‌ی لودینگ جدید
  • بسته‌ی ساسوکه و ساکورا – شامل اسکین ساسوکه اوچیها (با شمشیر کوساناگی)، کوله‌پشتی شوریکن باد شیطان، شمشیر مار، اسکین ساکورا هارونو، کوله‌پشتی شنل برگ مخفی و صفحه‌ی لودینگ با محوریت تیم ۷
  • بسته‌ی تجهیزات شینوبی – شامل شکلک احضار جوتسو، رامن بریک، کونای، شمشیر بلک آپس و داس هیدان

شما با کاکاشی ملاقات خواهید کرد و مأموریت‌های مختلفی را برای کسب جوایز و باز کردن مکان‌های جدید انجام خواهید داد تا این بسته بیش از پیش هیجان‌انگیز شود. گفتنی است که این مراحل تا پایان فصل در دسترس خواهند بود. همچنین دهکده‌‌ی برگ پنهان از ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان ۱۴۰۰) تا ۲۹ نوامبر (۸ آذر) در بازی قرار دارد.

ناروتو

اگر می‌خواهید شینوبی باشکوهی باشید، به ابزارهای مناسب نینجا نیاز دارید. تا پایان فصل، شما قادر خواهید بود Paper Bomb Kunai را در بازی به‌عنوان یک سلاح جدید برای پرتاب به سمت حریفان خود بیابید. از کاکاشی دیدن کنید تا این سلاح قدرتمند را به دست آورید یا آن‌ها را در جعبه‌های لوت در اطراف نقشه‌ی بازی بیابید.

از مکان‌های نمادین مانند اقامتگا‌های هوکاگه و ایچیراکو در مرکز ویژه‌ی ناروتو هم دیدن کنید. هنگامی که برای کاوش بیشتر آماده شدید، ناروتو را در مقابل اقامتگاه هوکاگه بیابید که شما را به نقشه‌ی ماجراجویی روستای برگ پنهان راهنمایی می‌کند. این نقشه شما را به طور کامل در جهان ناروتو غوطه‌ور می‌کند و به شما این شانس را می‌دهد تا در کفش‌های ساکنین روستا قدم بزنید. مأموریت‌ها را کامل کنید تا قفل مکان‌های نمادین دیگری مانند دره‌ی نهایی و منطقه‌ی امتحانی چونین را باز کنید.

ناروتو

همچنین برای ورود به بخش Creative با تم ناروتو، گزینه‌ی Creative و برای برای ورود به نقشه‌ی ماجراجویی روستای برگ پنهان، Hidden Leaf Village Adventure را در تب Discovery انتخاب کنید. گفتنی است که ناروتو یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین انیمه‌های ژاپنی تاریخ است که طبیعتا عرضه‌ی این بسته برای دوستداران این انیمه می‌تواند خبر بسیار خوبی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا