موبایل

موتورولا One Zoom بدون اندروید وان

البرز فاوا نیوز؛ در حدود دو هفته پیش در مورد تاریخ عرضه ی One Zoom صحبت کردیم. امروز اخبار تکمیلی درمورد مشخصات این گوشی توسط موتورولا منتشر شد.
همانطور که می دانیم این گوشی از دوربین چهارگانه به عنوان دوربین اصلی خود استفاده می کند، که قبلاً در مورد آن توضیح داده بودیم. این دوربین توانایی فیلم برداری 4K تا 30 فریم بر ثانیه را داراست.

این گوشی از پردازنده ی Snapdragon 675 SoC همراه با 4 گیگ حافظه ی رم برای پردازش اطلاعات استفاده می کند. و فقط در نسخه ی 128 گیگابایتی به همراه اندروید پای یا همان 9 عرضه می شود. نکته ی جالب دیگر این گوشی استفاده از دستیار صوتی الکسا ی آمازون به جای استفاده از گوگل اسیستنت می باشد، به همین دلیل شامل خدمات اندروید وان گوگل نمی شود.
همچنین به یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد با کیفیت +FHD همراه با ناچ قطره ای مجهز شده است. در زیر این ناچ یک دوربین 25 مگاپیکسلی با f/2.0 نیز قرار گرفته است.
این اسمارت فون 190 گرمی 399 یورو قیمت دارد و از یک باطری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند، اما نگران طولانی شدن زمان شارژ کردن این گوشی نباشید زیرا این گوشی با یک فست شارژر 18 واتی عرضه می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا