موبایل

موتورلا وان اکشن همراه با اکشن کمرا رسماً معرفی شد

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ بعد از شایعه های فراوان بالاخره موتورلا  گوشی جدید خود با نام وان اکشن، همراه با اکشن کمرا رسماً معرفی شد این اسمارت فون از پردازنده ی Exynos 9609 ساخت شرکت سامسونگ همراه با 4 گیگ حافظه ی پردازشی و صفحه نمایش عریض و سینمایی با کیفیت +Full HD تمام مشخصات یک گوشی رده بالا را دارا است.

Action Camera ها دوربین هایی کوچک برای تصویر برداری از ورزش ها و تفریح ها پر جنب و جوش، دارای طرفدارهای زیادی می باشند، توانایی فیلم برداری با لنز های عریض با نرخ فربم بالا می باشند.

حال موتورولا با اضافه کردن این توانایی به گوشی جدید خود، توانسته گوشیی برای علاقه مندان این این ورزش ها و تفریح ها تولید کند.

One Action با دوربین سه گانه، میدان دید گسترده ای برابر با 117 درجه ارئه می دهد و توانایی فیلم برداری تا دو برابر Full HD با نرخ 30 فریم بر ثانیه دارد.

یکی از توانایی های این سنسور مورد استفاده در دوربین این گوشی، ترکیب 4 پیکسل و ساخت یک پیکسل واحد(فناوری Pixel Binning) که منجر به دریافت نور بیشتر از سوژه و محیط اطراف آن تولید فیلم هایی با جزئیات و نور بیشتر در محیط های تاریک می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا