موبایل

مشخصات کامل وان‌پلاس نورد ۲۰۰

وان‌پلاس در حال آماده شدن برای معرفی جانشین نورد ۱۰۰ با نام نورد ۲۰۰ است. هفته‌ی گذشته این شرکت از طراحی گوشی وان‌پلاس نورد ۲۰۰ رونمایی کرد و حالا یکی از افشاگران مشهور تمام مشخصات این گوشی را فاش کرده است.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این افشاگر همچنین تصویر رندر گوشی موردنظر هم منتشر کرده که البته از نظر جزئیات طراحی تفاوتی با تصویر منتشر شده از طرف شرکت وان‌پلاس ندارد. به همین خاطر به جای تمرکز بر ویژگی‌های ظاهری، حالا به مشخصات فنی این گوشی می‌پردازیم.

گفته می‌شود وان‌پلاس نورد N200 از چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ ۵G بهره می‌برد. این چیپست پایین‌رده پیش از این برای گوشی‌های ارزان‌قیمتی مانند اوپو A93 و نوکیا X20 استفاده شده است. همچنین در کنار آن ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که به لطف پشتیبانی از کارت microSD کاربران می‌توانند ظرفیت حافظه‌ی این گوشی را افزایش بدهند.

در پنل پشتی این گوشی شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که دوربین اصلی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

در پنل پشتی این گوشی شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که دوربین اصلی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در کنار آن دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور سیاه‌وسفید ۲ مگاپیکسلی انجام وظیفه می‌کنند. از بین قابلیت‌های این دوربین‌ها می‌توانیم به عکاسی HDR و حالت پرتره اشاره کنیم. همچنین نباید حالت عکاسی حرفه‌ای، حالت شب، اسلوموشن و تایم‌لپس را از قلم بیندازیم. برای ثبت عکس‌های سلفی هم کاربران باید از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنند که درون حفره‌ی نمایشگر تعبیه شده است.

با توجه به اینکه وان‌پلاس نورد ۲۰۰ به‌عنوان جانشین ارزان‌ترین گوشی این شرکت راهی بازار می‌شود، با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر سروکار نخواهید داشت و باید به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در لبه‌ی کناری بسنده کنید. همچنین در بدنه‌ی این گوشی جک هدفون و پورت USB-C هم دیده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا