موبایل

ریلمی 11 پرو پلاس به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز است

سری ریلمی 11 قرار است در تاریخ 10 می در چین عرضه شود. انتظار می‌رود این مجموعه شامل سه دستگاه به نام‌های ریلمی 11، ریلمی 11 پرو و ریلمی 11 پرو پلاس باشد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ این برند در چند روز گذشته ویژگی های گوشی های هوشمند آینده خود را به نمایش گذاشته است. در همان زمان، جزئیات مربوط به این محصولات از طریق نشت و گواهینامه ها آشکار شده است.

این شرکت به طور رسمی دوربین اصلی مدل پریمیوم را تایید کرد. به گفته Xu Qi Chase، رئیس بازاریابی جهانی ریلمی، سری ریلمی 11 آینده دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود. اگرچه او آن را فاش نمی کند، اما این دوربین باید به مدل Pro Plus محدود شود. گفته می شود این دوربین مگاپیکسلی بالا زوم بدون افت را ارائه می دهد.

برنامه دوربین شامل دکمه های زوم 2 برابر و 4 برابر خواهد بود. تیزرهای قبلی مشخصات صفحه نمایش ریلمی 11 پرو پلاس را فاش کردند. تأیید شده است که این تلفن دارای یک صفحه نمایش OLED منحنی سوراخ در مرکز است. این صفحه نمایش 10 بیتی از نرخ تازه سازی 120 هرتز و کاهش نور PWM 2160 هرتز پشتیبانی می کند.

در حالی که تیزرهای اولیه طراحی این گوشی را فاش کرده بودند. این گوشی هوشمند با یک جزیره دوربین دایره ای و پشتی چرم مصنوعی وارد بازار خواهد شد. طبق سایر اطلاعات فاش شده و تاییدیه ها، این دستگاه از چیپست مدیاتک Dimensity 7050 تامین می شود. این باتری از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد و با حداکثر سرعت 100 وات شارژ می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا