فناوری اطلاعات

مشترکین آبی توئیتر اکنون می توانند توییت های 4000 کاراکتری ارسال کنند

توئیتر که با ایده داشتن پست‌های کوتاه و کوچک به نام توییت طراحی شده بود، به تدریج از این ایده دور می‌شود. این پلتفرم با جدیدترین قابلیت اضافه شده به امتیازات آبی توئیتر، اکنون به مشترکین پولی خود این امکان را داده است که توییت هایی با حداکثر 4000 کاراکتر پست کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ قبلاً محدودیت کاراکتر برای توییت‌ها فقط 280 بود. این ویژگی برای نقل قول‌ها و پاسخ‌ها نیز اعمال می‌شود و کاربران همچنین می‌توانند رسانه را به پست‌های طولانی‌تر خود اضافه کنند.

در حالی که فقط مشترکین آبی می توانند از این ویژگی جدید استفاده کنند، همه کاربران همچنان می توانند این توییت های طولانی تر را بخوانند. در جدول زمانی، تنها 280 کاراکتر اول قابل مشاهده خواهند بود، اما کاربران می توانند به راحتی روی «نمایش بیشتر» کلیک کنند تا به کل توییت دسترسی پیدا کنند.

این تغییر می‌تواند کاربران بیشتری را تشویق کند تا اشتراک آبی توئیتر را انتخاب کنند و همچنین ممکن است استفاده از رشته‌ها را برای محتوای طولانی‌تر منع کند. با این حال، این صرفا یک حدس و گمان است، زیرا دیوار پرداختی که توئیتر آبی در پشت آن قرار دارد، همانطور که بعدا در این مقاله مورد بحث قرار گرفت، بسیار شیب دار است.

توئیتر همچنین به مشترکین آبی اجازه می دهد تا از تبلیغات بیش از حد خود فاصله بگیرند و قصد دارند تعداد تبلیغات را تقریباً 50 درصد کاهش دهند. این حرکت با دیدگاه ایلان ماسک، مدیرعامل توئیتر برای یک طرح اشتراک گران‌تر و بدون آگهی مطابقت دارد. علاوه بر این، توئیتر بلو قابلیت ارسال ویدیوهای 60 دقیقه‌ای را معرفی کرده است که برای وبلاگ‌نویسان و سازندگان محتوای ویدیویی ارائه می‌شود.

در پایان، آخرین پیشنهاد توئیتر از توییت‌های طولانی‌تر و تبلیغات کاهش‌یافته قرار است چشم‌انداز رسانه‌های اجتماعی را تغییر دهد و مشترکان آبی آن از مزایای آن بهره ببرند. با این حال، زمان نشان خواهد داد که چگونه این به روز رسانی آبی توئیتر در آینده تأثیر می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا