موبایل

مدل‌های وانیلی آیفون 15 ممکن است دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی باشند

سری آیفون 14 وانیلی که با همان دوربین های 12 مگاپیکسلی قدیمی در کنار سایر اشکالات کمی ناامید کننده بود. طبق گزارش جف پو از تحقیقات فناوری Haitong Intl، این مشکل بزرگ ممکن است در نسل بعدی تغییر کند زیرا سری آیفون 15 وانیلی دارای سنسورهای 48 مگاپیکسلی 3 پشته ای در دوربین اصلی خود خواهد بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ این دوربین ها به تلفن‌های وانیلی قابلیت بزرگ‌نمایی بهتری می‌دهد، اگرچه هنوز هم برای حرفه‌ای‌ها مناسب نیستند، زیرا لنزهای تله‌فوتو منحصر به مدل‌های گران‌تر (همانطور که LiDAR است) باقی می‌مانند.

در حقیقت، انتظار می‌رود که آیفون 15 پرو مکس علاوه بر لنز تله 3 برابر، دارای لنز پریسکوپ 6 برابری نیز باشد. همچنین، حرفه‌ای‌های جدید باید به تراشه‌های 3 نانومتری اپل A17 ارتقا یابند (و از 6 گیگابایت رم به 8 گیگابایت جهش کنند)، در حالی که آیفون 15 و 15 پلاس فقط به تراشه‌های A16 فعلی مجهز خواهند بود.

انتظار می‌رود هر چهار مدل دارای پورت‌های USB-C برای مطابقت با تغییر قریب‌الوقوع مقررات اتحادیه اروپا باشند. با این حال، هنوز تفاوتی بین آنها وجود خواهد داشت – مینگ-چی کو می گوید که فقط Pros دارای سرعت USB 3.2 خواهند بود (بنابراین مدل های وانیلی مانند همه آیفون های فعلی به USB 2.0 محدود می شوند).

آیفون 15

سایر تفاوت‌های مورد انتظار، قاب‌های تیتانیومی برای مدل‌های Pro (به‌جای فولاد ضد زنگ) است که ممکن است با تغییر دکمه‌های صدا و پاور مجازی (شبیه به دکمه هوم در iPhone SE) همراه باشد.

طبق گفته Pu، سری آیفون 15 از 23 سپتامبر در فروشگاه ها عرضه می شود (حداقل این هدفی است که اپل در حال حاضر تعیین کرده است).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا