کامپیوتر

مانیتور گیمینگ Acer X32 FP با فناوری Mini LED معرفی شد

بسیاری از سازندگان مانیتور در طول روزهای اخیر محصولات جدید گیمینگ خود را به مشتریان معرفی کرده‌اند و نوبت به برند ایسر رسیده تا به این بازی وارد شود. این شرکت اولین مانیتور گیمینگ با پنل Mini LED خود را با نام Acer X32 FP به بازار خواهد فرستاد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ مانیتور گیمینگ جدید ایسر از نمایشگری به ابعاد 32 اینچ برخوردار بوده و قادر است تصاویر را با رزولوشن بومی حداکثر 4K یا 3840 در 2160 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد. پنل این مانیتور با فناوری ساخت نوین Mini LED تولید شده و نرخ بروزرسانی قابل پشتیبانی آن 120 هرتز اعلام شده که البته تا 165 هرتز نیز قابل ارتقا خواهد بود تا با یک مانیتور گیمینگ واقعی روبرو باشیم.

ایسر می‌گوید که مانیتور گیمینگ X32 FP گواهی VESA DisplayHDR 1000 را دریافت کرده و با پشتیبانی از 99 درصد گستره رنگی AdobeRGB، سازگاری بالایی با محتوای HDR دارد. فناوری Mini LED را می‌توان قدمی بزرگ بعد از پنل‌های LED و LCD دانست که می‌تواند از نظر کیفیت و رنگ با نمایشگرهای OLED به رقابت بپردازد. مانیتور جدید X32 FP از 576 عدد Dimming Zone تشکیل شده که وظیفه روشن کردن نمایشگر را بر عهده خواهند داشت.

مانیتور گیمینگ

باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت‌های بسیاری به ساخت چنین پنل‌های علاقه دارند و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اپل اشاره کرد که در تبلت 12.9 اینچی iPad Pro از این فناوری استفاده کرده است. شرکت‌های LG، ایسوس و MSI نیز پیش از این مانیتورهای گیمینگ Mini LED خود را عرضه کرده‌اند.

مانیتور گیمینگ X32 FP علاوه بر نمایشگر Mini LED با رزولوشن 4K و نرخ بروزرسانی 120 هرتزی، از اتصال HDMI 2.1 نیز برخوردار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا