گیمکامپیوتر

مانیتور گیمینگ کورسیر XENEON 27QHD240 هرتز OLED 240 رونمایی شد

کورسیر Corsair از عرضه XENEON 27QHD240 خود خبر داده است، یک مانیتور گیمینگ که دارای پنل MLA OLED است که از LG Display تهیه شده است و آن را به یکی از اولین ها در نوع خود تبدیل کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ این مانیتور خروجی اصلی 2560 x 1440 پیکسل را با نرخ تازه سازی چشمگیر 240 هرتز و زمان پاسخ 0.03 میلی ثانیه ارائه می دهد. برای کاهش پارگی تصویر، هم به AMD FreeSync Premium و هم NVIDIA G-SYNC مجهز شده است.

کورسیر XENEON 27QHD240 همچنین دارای پورت های DisplayPort، HDMI 2.1 و USB Type-C به همراه یک هاب USB است که شامل چهار پورت USB Type-A و یک اتصال USB Type-C اضافی است.

مانیتور به راحتی قابل تنظیم است، با پایه ای که در صورت نیاز می توان آن را به جهت عمودی چرخاند. کورسیر پنل‌های MLA OLED LG Display مزایای زیادی نسبت به مدل‌های قبلی ارائه می‌کنند، از جمله روشنایی بالاتر، زاویه دید وسیع‌تر، خطر سوختگی کمتر و یک پنجم مصرف انرژی کمتر.

مانیتور گیمینگ کورسیر XENEON 27QHD240 هرتز OLED 240 رونمایی شد

انتظار می رود XENEON 27QHD240 به حداکثر روشنایی 1000 نیت برسد، اگرچه مقدار SDR در حال حاضر ناشناخته باقی مانده است. XENEON 27QHD240 در ماه مه برای خرید در دسترس خواهد بود، اگرچه Corsair هنوز اطلاعات قیمتی را فاش نکرده است. در حال حاضر، علاقه مندان می توانند اطلاعات بیشتری را در وب سایت های آلمانی و فرانسوی مانیتور بیابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا