موبایل

لرزش و تکان دوربین آیفون ۱۴ خبرساز شد

در حالی که افراد زیادی پس از رونمایی شدن آیفون ۱۴، از خرید این گوشی پرچمدار هیجان زده بودند اما مشکلات سیستم دوربین، ذوق آنها را کور کرد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، به نظر می‌رسد بسیاری از اپلیکیشن‌های شخص ثالث با دوربین عقب مدل آیفون ۱۴ پرو مشکل سازگاری دارند. کاربران مشکلاتی نظیر لرزیدن و تکان خوردن و صدا دادن گوشی در هنگام استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام، تیک تاک و اسنپ چت را گزارش کرده‌اند. به نظر می‌رسد مشکلاتی در زمینه اتوفوکوس و فوکوس هم وجود دارد.

بعضی از کاربران علاوه بر انتشار گزارش مشکلات آیفون ۱۴ در ردیت و توییتر، ویدئوهایی از این مشکلات را منتشر کرده‌اند. یکی از این مشکلات، صدای مکانیکی از آیفون ۱۴ پرو در هنگام باز شدن اسنپ چت است. یک ویدئوی دیگر، مشکل مشابه دوربین‌های عقب در هنگام دسترسی به تیک تاک را نشان می‌داد.

سخنگوی اپل به وب سایت انگجت اعلام کرد ما از این مشکل مطلع بوده و هفته آینده یک به‌روزرسانی نرم افزاری را برای حل این مسئله منتشر خواهیم کرد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، با توجه به این که مشکل مذکور تنها در اپلیکیشن‌های شخص ثالث دیده می‌شود، احتمالا یک مسئله نرم افزاری است نه سخت افزاری. به خصوص ممکن است این اپلیکیشن‌ها با سیستم تثبیت تصویر اپتیکال آیفون ۱۴ پرو به خوبی کار نکنند که احتمالا دلیل لرزش دوربین گوشی است.

اپل دو هفته پیش چهار مدل جدید آیفون شامل آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس که قادرند در شرایط اضطراری از طریق ماهواره، درخواست کمک ارسال کنند را رونمایی کرد. بهبودهای صورت گرفته در دوربین آیفون ۱۴، شامل حالت جدیدی به نام اکشن برای ویدئو است که کمک می کند شات‌ها تثبیت شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا