تکنولوژی

فراخوان جذب کارگزار فن بازار تخصصی شهر هوشمند

شبکه فن بازار ملی ایران چندی پیش مجوز راه‌اندازی «فن بازار تخصصی شهر هوشمند» را صادر کرد.

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ چندی پیش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مركز تهران هوشمند، در راستای ماموریت های خود و با هدف توسعه بازار فناوری شركت های فعال در حوزه شهر هوشمند و تامین نیازهای فناورانه و نوآورانه حوزه های ماموریتی شهرداری تهران، با مجوز شبکه فن بازار ملی ایران، «فن بازار تخصصی شهر هوشمند» را راه اندازی کرد.

در همین راستا، شبکه فن بازار ملی ایران در جهت انجام فعالیت‌های اجرایی فن‌ ازار هوشمند، قصد جذب دو مجموعه کارگزار را دارد. «احصاء نیازهای فناورانه معاونت‌ها و زیر مجموعه‌های شهرداری تهران»، «شناسایی شركت‌های عرضه كننده محصولات و خدمات فناورانه مرتبط با حوزه شهری»، «ارزیابی و احراز صلاحیت شركت‌های شناسایی شده»، «تطبیق نیازها با محصولات و خدمات ارزیابی شده و عقد قرارداد با مجموعه های بهره بردار در شهرداری تهران»، «توسعه بازار محصولات دانش بنیان و فناور»، «انتقال فناوری» و «جذب سرمایه گذار»، حوزه‌هایی است که کارگزاران علاقه‌مند می‌توانند در آن شرکت کنند.

برای شرکت در این فراخوان، کارگزار متقاضی باید «دارای شخصیت حقوقی» بوده و «زمینه فعالیت شركت، (طبق اساسنامه)خدمات فناوری، توسعه بازار و مدیریت كسب و كار» باشد. علاوه بر این موارد «داشتن سابقه فعالیت تخصصی در حوزه مربوطه» و «برخورداری از نیروی متخصص در زمینه شهری، مدیریت فناوری، توسعه كسب و كار، امور حقوقی» از دیگر شرایط عمومی است که کارگزار برای شرکت در این فراخوان نیازمند آنهاست.

«مدارک مثبته مبتنی بر توانایی و سوابق كاری متقاضی»، «مدارک مثبته مبنی بر توانایی و سوابق كاری متقاضی با توجه به موضوع فراخوان»، «ارائه فهرست پروژه‌های مشابه همراه با نام و نشانی دقیق بهره‌بردار پروژه»، «ارائه برنامه اجرائی و زمانبندی برای اجرای موضوع فراخوان» و «ارائه رزومه پرسنل كلیدی شركت» مدارک فنی مورد نیاز کارگزاران برای شرکت در این فراخوان است.

کارگزارن باید در زمینه مدارک غیر فنی هم «اساسنامه شركت»، «آخرین تغییرات در روزنامه رسمی»، «ثبت شركت»، «كد اقتصادی جدید»، «گردش مالی (آخرین صورت حساب گردش مالی 3 ماهه)»، «گواهی مالیات بر ارزش افزوده معتبر»، «نام شركت/كنسرسیوم»، «اطلاعات تماس شركت»، «معرفی نماینده تام‌الاختیار جهت مذاكره»، «آدرس شركت»و «تعداد كارمندان» را ارائه دهند.

شرکت‌کنندگان در فراخوان ابتدا باید به این سایت مراجعه کرده و در بخش اطلاع رسانی (سامانه تامین‌كنندگان و ارائه‎دهندگان خدمت) ثبت‌نام کنند. همچنین تمامی متقاضیان همزمان با تحویل اسناد فراخوان با در دست داشتن معرفی‌نامه و فیش واریزی به مبلغ پانصد هزار ریال به شماره حساب جاری 1002162435 بانک شهر كد 249 شعبه حافظ شمالی، در وجه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، به نشانی «تهران، خیابان حافظ شمالی، نبش خیابان زرتشت شرقی، شماره 563 طبقه چهارم اداره خرید سازمان» مراجعه کنند.

از تاریخ انتشار فراخوان حداکثر تا ساعت 16 سه شنبه 20 اسفند ماه متقاضیان فرصت دارند تا مدارک مربوطه را به اداره خرید سازمان تحویل دهند. پس از اتمام مهلت مقرر، شركت‌ها با هماهنگی اداره خرید می‌توانند نسبت به تحویل اسناد اقدام کنند. كلیه پیمانکاران پس از ارزیابی و تایید توان فنی و مالی، در صورتی که دارای معیارهای قابل قبول سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران باشند، می‌توانند در لیست انتخابی جهت دعوت به كار قرار گیرند.

شایان ذکر است ارسال مدارک توسط پیمانکاران هیچ‌گونه حقی برای دعوت آنها ایجاد نمی‌کند و سازمان در رد یا قبول یک و یا كلیه پیشنهادات مختار است.

متقاضیان برای پرسیدن سوالات فنی می‌توانند با شماره تماس 84169837 (آقای رئیسی) تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا