موبایل

عکس های بیشتر Mate 30 و 30 Pro و Porsche Design

البرز فاوا نیوز؛ در حالی که تنها سه روز تا رونمایی رسمی از سری اسمارت فون های جدید شرکت هواوی مانده است، عکس هایی از گوشی های Mate 30 و Mate 30 Pro و نسخه سفارشی سازی شده ی آن با نام Mate 30 Porsche Designمنتشر شده است که در ادامه به آن می پردازیم.

هواوی Mate 30 pro با طراحی waterfall صفحه نمایش آن.

Mate 30 Pro دارای ماژوال دایره شکل با چهار سنسور در پشت می باشد. در کنار این ماژوال شاهد حضور چراغ LED و سنسور سه بعدی تشخیص عمق (3D ToF sensor) هستیم. طراحی آبشار گونه ی صفحه نمایش دارای خم 90 درجه ای می باشد که بنظر می رسد به غیر از ایجاد اعواج در تصاویر کارایی دیگری نداشته باشد.

تصویری نزدیک تر از خمیدگی 90 درجه ای صفحه نمایش Mate 30 Pro.

نسخه ی ضعیف تر از نسخه ی Pro به نظر می رسد این طراحی آبشار گونه را در صفحه نمایش خود ندارد و میزبان دو سنسور در ناچ کوچک تر از Pro می باشد که از یک اسکنر سه بعدی با نام Time of Flight (زمان پرواز) استفاده می کند. طبق شایعاتی Mate 30 از سنسور تشخیص عمق سه بعدی مورد استفاده در Mate 30 Pro استفاده نمی کند اما دوربین چهار گانه ی هر دو گوشی یکسان می باشند.

همان طور که مشاهده می شود طراح waterfall در Mate 30 دیده نمی شود و صفحه نمایش آن تخت می باشد.

Huawei Mate 30 Lite طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به دو بردار بزرگ تر خود دارد. در گوشه ی سمت چپ صفحه نمایش شاهد سلفی قرار گرفته در سوراخ نمایشگر هستیم. در قسمت پشت نیز شاهد ماژوال چهارگانه مربعی شکل همانند ماژوال مورد استفاده در Huawei nova 5i Pro (که فقط در چین به فروش میرسید) هستیم.

سبک ترین گوشی در این خانواده، Mate 30 Lite میباشد.

و در آخر نسخه ی پورشه ی این سری که سال پیش هم در سری Mate 20 شاهد حضور آن با قیمتی در حدود 1700 یورو بوده ایم. به غیر از اضافه شدن یک نوار چرمی طراحی آن تغییر خاصی نداشته البته به غیر از دوربین چهارگانه، انتظار می رود سخت افزار آن نسبت به نسخه های دیگر تغییراتی داشته باشد.
مشخصات دقیق تر از این گوشی ها و حضور داشتن و یا نداشتن سرویس Google Play در 19 سپتامبر (پنجشنه همین هفته) مشخص خواهد شد.

امیدواریم طبق این تصویر شاهد حضور جک 3.5 میلی متر هدفون در این اسمارت فون باشیم و این فقط یه شایعه نباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا