فناوری اطلاعات

آمازون دور جدیدی از اخراج ها را این بار از بخش تبلیغات اعلام کرد

آمازون، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان، تأیید کرده است که کارمندان بخش تبلیغات خود را به عنوان بخشی از تلاش‌های این شرکت برای اجرای اهداف کاهش هزینه تعیین‌شده توسط مدیرعامل، اندی جاسی، اخراج می‌کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ در حالی که مقیاس اخراج ها نامشخص است، هدف آنها تخصیص مجدد منابع برای به حداکثر رساندن منافع برای مشتریان و تضمین سلامت بلندمدت کسب و کار است. آمازون همچنین مشاغل خود را در بخش محاسبات ابری، Twitch و HR کاهش می دهد این اقدام در حالی صورت می گیرد که آمازون در حال گذر از بزرگترین اخراج در تاریخ 29 ساله خود است.

این امر پس از آن اجرا شد که جاسی اعلام کرد که آمازون 9000 شغل اضافی را علاوه بر 18000 شغلی که در نوامبر سال گذشته و ژانویه امسال کاهش داده بود، اخراج خواهد کرد. آمازون علاوه بر اخراج‌های اخیر در بخش‌های خرده‌فروشی، تجهیزات، استخدام و منابع انسانی، مشاغل خود را در بخش‌های تبلیغات، محاسبات ابری، استریم توییچ و منابع انسانی کاهش می‌دهد.

لوگوی آمازون این اخراج‌ها بخشی از یک روند گسترده‌تر در صنعت فناوری است، زیرا بسیاری از شرکت‌ها در حال ارزیابی مجدد نیازهای نیروی کار خود در پی همه‌گیری کووید-19 هستند. شرکت هایی که به شدت به نیروی کار مستقر در ادارات متکی بوده اند، در حال تجدید نظر در استراتژی های خود هستند و بسیاری برنامه ریزی می کنند که حتی پس از فروکش همه گیری همه گیر، به ترتیبات کار از راه دور ادامه دهند.

این تغییر منجر به اخراج در برخی از مناطق و ایجاد فرصت های جدید در برخی دیگر می شود. با وجود اخراج‌ها، انتظار می‌رود صنعت فناوری همچنان در سال‌های آینده کارفرمای اصلی باشد. طبق آمار اداره آمار کار ایالات متحده، پیش‌بینی می‌شود که اشتغال در مشاغل رایانه و فناوری اطلاعات از سال 2019 تا 2029 به میزان 11 درصد رشد کند که بسیار سریع‌تر از متوسط ​​​​برای همه مشاغل است. انتظار می رود این رشد با افزایش تقاضا برای محاسبات ابری، کلان داده و امنیت سایبری هدایت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا