فناوری اطلاعات

ضرورت توجه جدی به تکنولوژی و IT

مجمع عمومی شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات (پیام) برای بررسی کلیات بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۹ با محوریت بهبود فضای کسب و کار، واگذاری فعالیت‌های به بخش خصوصی و ایجاد هاب صادرات و واردات در بخش ICT این شرکت در ساختمان کلاه فرنگی وزارت ارتباطات برگزار شد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این جلسه که به ریاست سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات برگزار شد، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، شرکت ملی پست و سازمان هواپیمایی کشوری حضور داشتند.

نادر ثناگو رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام با اشاره به برنامه‌های سال ۱۳۹۹گفت: بهبود فضای کسب و کار، حذف فرآیندها و هزینه‌های غیر ضروری و واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی در برنامه های سال آتی شرکت دیده شده است.

وی افزود: امیدواریم این برنامه با توسعه بازار و خدمات، ایجاد هاب صادرات و واردات در بخش ICT را به سرانجام برساند.

همچنین سیروس موثقی در ادامه جلسه با تاکید به نقش مهم شرکت خدمات هواپیمایی پست و مخابرات در حوزه ICT به عنوان تسهیل گر توسعه بخش گفت: با توجه به تغییر اهداف و وظایف شرکت و توجه جدی به دو متغیر تکنولوژی و IT، فعالیت‌ها و خدمات شرکت باید به سمت برطرف کردن نیازهای این دو متغیر پیش برود.
معاون وزیر ارتباطات افزود: همگرایی های لازم در این شرکت باید به نحوی باشد که هم سرمایه‌گذاری‌ها و هم حمایت‌های زیرساختی در بخش های تکنولوژی‌های مرتبط با حوزه ICT و توسعه خدمات فناوری ارتباطات، نمود بیشتری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا