فناوری اطلاعات

جبران خسارت مشتریان شبکه دیتای مخابرات تهران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به دنبال بروز اختلالات فنی در شبکه دیتای تلفن ثابت برخی مناطق تهران طی روزهای اخیر، خسارت وارده به مشترکان جبران می شود.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری گفت: به دنبال بروز اختلالات فنی در شبکه دیتای تلفن ثابت برخی مناطق تهران در روزهای اخیر، این موارد سریعا بررسی شده و ضمن جبران اختلالات فنی پیش آمده، خسارت وارده به مشترکین هم به نحو مقتضی جبران می‌شود.

وی اظهار داشت: بروز هر گونه اختلال در مسیر خدمت رسانی به مشتریان مخابرات به هیچ وجه پذیرفته نیست و علاوه بر جبران سریع اختلالات فنی پیش آمده و دلجویی از مشترکان، با مقصرین بروز این اتفاق ناخوشایند به صورت جدی برخورد می شود.

صدری با تاکید بر لزوم استمرار ارتباطات و عدم قطعی و پایداری شبکه دیتا در سراسر کشور گفت: به رغم گستردگی مجموعه خدمات ارائه شده به مشتریان در بخش های مختلف صوت و دیتا به انواع مشتریان خانگی، تجاری و عمده توسط شرکت مخابرات ایران، با توجه به اهمیت پایداری ارتباطات، هیچ گونه قطعی قابل پذیرش نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: علاوه بر تذکر به زیر مجموعه های مرتبط فنی و شبکه در مورد لزوم برقراری همیشگی ارتباطات در بخش های مختلف، با مسئولان خاطی و کم توجه که در این اختلال چندروزه نقش داشتند ، برخورد لازم صورت می پذیرد.

وی گفت: تمام مشترکان مخابرات در سراسر کشور می توانند شکایات و انتقادات خود را برای ارائه بهتر خدمات با سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ و همچنین درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در وب سایت شرکت مخابرات در میان بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا