موبایل

شیائومی Redmi K30 با سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 عرضه خواهد شد

البرز فاوا نیوز؛ در حالی شیائومی اعلام کرده است که قصد دارد تا اولین میان رده ی سال آینده ی خود را با پشتیبانی از شبکه ی اینترنت همراه 5G روانه ی بازار کند، امروز نیز مشخص شد که سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی Redmi K30 درواقع تازه سنسور معرفی شده ی IMX686 ساخت سونی می باشد.
قبل از شیائومی، اوپو نیز اعلام کرده بود که قصد دارد تا Reno 3 خود را با همین سنسور راهی بازار کند. در همان زمان نیز تعدادی نمونه از عکس های گرفته شده با سنسور IMX686 توسط سونی منتشر شده که فقط اطلاعات کاملی در مورد این سنسور در اختیارمان قرار نمی داد.
اما در ادامه به برسی، عکس گرفته شده با این سنسور و البته Redmi K30 خواهیم پرداخت.

با معرفی شدن Redmi K30 در تاریخ 10 دسامبر، اولین اسمارت فون با جدید ترین سنسور 64 مگاپیکسلی سونی خواهد بود. همانطور که در فیلم بالا تماشا کردید این سنسور به خوبی اشیاء ریز، مانند زنجیر موتور اسباب بازی، را با جزئیات زیاد نمایش می دهد.

زوم های اعمال شده روی عکس و جزئیات بالای اشیاء ریز داخل فیلم؛

همانطور که مشاهده می کنید جزئیات زیادی در این تصویر های زوم شده دید می شود، برآمدگی های ریز روی پوست و حتی کمی از محل استودیو در بازتاب چشم.

این اسمارت فون در تاریخ 10 دسامبر همراه با، چیپست Snapdragon 765G با مودم اینترنت Snapdragon X55 و مشخصات دیگری چون باتری 4500 میلی آمپری و نمایشگر 6.67 اینچی با طراح سوراخ پانچی برای سنسور دوگانه ی سلفی، به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا