تکنولوژی

شرکت فراری و هارمن سامسونگ قرارداد همکاری امضا کردند

شرکت Samsung Electronics هارمن در جریان رویداد CES 2023 مجموعه ای از فناوری های جدید خودرو را با نام تجاری Ready خود معرفی کرد. اکنون، این شرکت اعلام کرده است که فراری آخرین شریک آن برای فناوری Ready Upgrade خواهد بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ هارمن به تازگی وارد همکاری با فراری شده است و لباس سخت افزاری و نرم افزاری به روز رسانی Ready خود را به تجربه داخل کابین خودروساز معروف برای وسایل نقلیه خود ارائه می دهد. اساساً، مشتریان این برند اکنون به به‌روزرسانی و شخصی‌سازی ویژگی‌ها و خدمات در هر زمان «مشابه تلفن هوشمند» دسترسی خواهند داشت. در حال حاضر، خودروسازان مختلف با برندهای موبایل و سایر برندها شریک شده‌اند، زیرا در هماهنگی با تغییرات در فناوری‌ها و ویژگی‌های امنیتی خارج از تخصص خود با مشکل مواجه شده‌اند.

شرکت فراری و هارمن سامسونگ قرارداد همکاری امضا کردند

Harman Ready Upgrade یک نرم‌افزار و فناوری سخت‌افزاری نوآورانه است که به‌روزرسانی‌های خودرو را کارآمد می‌سازد که به بهبود چرخه عمر وسایل نقلیه کمک می‌کند و چرخه توسعه را برای تولیدکنندگان خودرو کوتاه می‌کند. جدا از این همکاری، هارمن همچنین اعلام کرد که اکنون شریک تیم تجربه درون کابین برای اسکودریا فراری است. به این معنا که هارمن شریک انحصاری In-Cabin Experience برای تیم فرمول 1 فراری از فصل 2023 خواهد بود.

شرکت فراری و هارمن سامسونگ قرارداد همکاری امضا کردند

اگرچه، این دو شرکت هنوز جزئیات بیشتری در مورد همکاری جدید خود فاش نکرده اند. بنابراین مشخص نیست که Harman Automotive اسپانسر است یا این شرکت فناوری‌های Upgrade آماده را برای تیم تجربه درون کابین اسکودریا فراری در طول فصل فرمول 1 2023 ارائه خواهد کرد. به گفته مدیر عامل فراری، Benedetto Vigna “مشارکت ما دو برند را گرد هم می آورد که برای برتری و پیش بردن مرزهای فناوری و نوآوری تحسین شده اند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا