گیمموبایل

اپلیکیشن گیم لانچر سامسونگ برای دانلود در دسترس قرار گرفته است

سامسونگ قرار است سری جدید پرچمداران خود، سری گلکسی اس 23 را در 1 فوریه معرفی کند و به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده سازی نرم افزار خود برای دستگاه های جدید است. نسخه لو رفته برنامه Game Launcher که انتظار می‌رود بخشی از به‌روزرسانی آینده One UI 5.1 باشد، اکنون برای دانلود در دسترس است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ اولین برنامه ممکن One UI 5.1 اکنون برای دانلود در دسترس است! گفته می شود که نسخه جدید برنامه Game Launcher، نسخه 7.0.00.5، هیچ ویژگی جدیدی را ارائه نمی دهد، اما توصیه های بازی را در اولویت قرار می دهد که نسبت به نسخه فعلی پیشرفت جزئی داشته است. با این حال، مشخص نیست که آیا این نسخه از برنامه بخشی از One UI 5.1 خواهد بود یا به عنوان یک به‌روزرسانی برنامه جداگانه برای دستگاه‌های گلکسی موجود منتشر می‌شود.

سری گلکسی اس 23 با اندروید 13 و One UI 5.1 در بالا اجرا خواهد شد. علاوه بر نرم‌افزار جدید، انتظار می‌رود این دستگاه‌ها به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری مانند دوربین 200 مگاپیکسلی در گلکسی اس 23 اولترا، تراشه اسنپدراگون جدید در همه تلفن‌ها و باتری‌های بزرگ‌تر در مدل پایه گلکسی اس 23 و پلاس را نیز داشته باشند.

اپلیکیشن گیم لانچر سامسونگ اپلیکیشن گیم لانچر سامسونگ

 

شایان ذکر است که این یک نسخه غیر رسمی از برنامه است و به همین دلیل، ممکن است در همه دستگاه ها به درستی کار نکند. اگر تصمیم دارید نسخه لو رفته برنامه Game Launcher را دانلود و نصب کنید، بهتر است این کار را با مسئولیت خود انجام دهید.

در خاتمه، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه دستگاه های پرچمدار جدید خود است و با لو رفتن برنامه Game Launcher، به نظر می رسد که این شرکت نیز نرم افزار خود را برای دستگاه های جدید آماده می کند. در حالی که به نظر نمی رسد نسخه فاش شده این برنامه ویژگی های جدیدی را به همراه داشته باشد، توصیه های بازی را در خط مقدم قرار داده است که یک پیشرفت جزئی است. مشخص نیست که آیا این نسخه از برنامه بخشی از One UI 5.1 خواهد بود یا به عنوان یک به‌روزرسانی برنامه جداگانه برای دستگاه‌های گلکسی موجود منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا