گیم

سونیک سگا برای ماشین‌های تسلا عرضه می شود

بازی‌های قدیمی سونیک به زودی در صفحه‌های داخل ماشین‌های تسلا قابل اجرا خواهد بود. این بازی آخرین مورد اضافه شده به سیستم بازی داخل ماشین تسلا (Tesla in-car Games) بود. این سیستم‌ها موجود داخل ماشین‌ها با کنترلرها از طریق USB سازگار هستند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در طول این مدت بازی‌های بسیاری به سیستم بازی داخل ماشین تسلا اضافه شدند. برای مثال ویچر ۳ و کاپ هد (Cuphead) از مواردی بودند که در این مدت اضافه شدند. البته شما این بازی‌ها را زمانی می‌توانید تجربه کنید که پارک کرده و یا در حالت شارژ قرار داشته باشید. به علت اینکه به طور کلی گیمینگ در حال رانندگی اصلاً امن نیست. حتی با وجود سیستم رانندگی خودکار تسلا بازهم این کار به شدت خطرناک است.

چندی پیش بود که در بریتانیا به طور کلی گیمینگ در هنگام رانندگی غیر قانونی اعلام شد. در اصل وضع این قانون چیز عجیبی نیست و اینکه از قبل نبوده بیشتر عجیب است!

تسلا در زمینه تکنولوژی می‌توان گفت از اکثر شرکت‌های دیگر خودروسازی پیشرفته‌تر است. سیستم‌ها و مکانیسم‌های موجود در این ماشین‌ها باعث می‌شود تا تجربه رانندگی به شدت متفاوت باشد. ماشین‌های تسلا کاملاً برقی هستند و مکان‌های شارژ مخصوص خود را دارند. از طرفی با کمک سیستم بسیار هوشمند رانندگی خودکار، در مسافت‌های طولانی، راننده خسته نخواهد شد و می‌تواند کمی استراحت کند.

سونیک سگا

این موضوع تکنولوژی یکی از مهم‌ترین عوامل تبلیغاتی برای این شرکت است. به حدی که تسلا از همان ابتدا که سیستم‌های داخل ماشینش توانایی اجرای ویچر ۳ را داشتند، شروع به تبلیغ در مورد آن کرد. اینکه این قابلیت اصلاً کاربردی هست یا نه کاملاً بستگی به نظر افراد دارد. با اینحال نشان می‌دهد که سخت افزار داخل ماشین تا چه حد پیشرفت کرده است. از طرفی این پیشرفته بودن سیستم داخل ماشین امکان استفاده از هوش مصنوعی قدرتمندتر و تجربه رانندگی خودکار بهتر را میسر خواهد کرد.

باید صبر کرد و دید که نقشه تسلا برای آینده ماشین‌های خودران چیست. شاید اصلاً یک ماشین طراحی شود که فرمان نداشته باشد. در اصل اینکه در ماشین بتوان بازی کرد تنها جنبه تفریحی نداشته و بلکه جنبه پیشرفت تکنولوژی را دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا