گیم

سه‌گانه هیتمن برای کنسول‌ها و کامپیوتر معرفی شد

شرکت سازنده مجموعه هیتمن (Hitman) به نام آی او (IO Interactive) یک مجموعه خاص را معرفی کرد. این مجموعه از سه‌گانه هیتمن هفته آینده عرضه خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این مجموعه به صورت دیجیتالی در ۳۰ دی (۲۰ ژانویه) برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ مایکروسافت و سونی عرضه خواهد شد. همچنین فروشگاه‌های میزبان مجموعه هیتمن روی کامپیوتر، اپیک گیمز و استیم خواهند بود. نکته مهم اینجاست که این مجموعه جزئی از گیم‌پس برای ایکس‌باکس و کامپیوتر خواهد بود. همینطور اینکه این اولین بار است که هیتمن ۳ روی استیم عرضه می‌شود.

کملنز کاچ (Clemens Koch) مدیر بخش انجمن این بازی در مصاحبه‌ای گفت:

اگر شما به دنیای هیتمن ناآشنا هستید، ما کار را برای شما آسان کرده‌ایم. شما می‌توانید کل سه‌گانه را در یک مجموعه دریافت کرده و از آن لذت ببرید. مجموعه سه‌گانه هیتمن شامل هیتمن ۱، هیتمن ۲ و هیتمن ۳ است. همین سه نمونه به شما هر چیزی که برای ورود به دنیای قتل نیاز دارد را ارائه خواهند داد. همچنین این مجموعه از هفته آینده روی گیم‌پس برای ایکس‌باکس و کامپیوتر حضور خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۶ زمانی که اولین هیتمن از مجموعه جدید معرفی شد، بسیار توسط منتقدین تحسین شد. به دلیل اینکه این بازی به شکل مرحله‌ای بوده و طراحی مراحل بسیار خوب بود. همچنین آزادی عمل در بازی چیزی بود که به‌شدت توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. این بازی تا سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۳ میلیون کاربر داشت.

در سال ۲۰۱۸ هیتمن ۲ به‌عنوان دنباله شماره قبلی عرضه شد. از این بازی به‌عنوان یک بهبود نسبت به شماره قبلی یاد می‌شد. هیتمن ۳ را می‌توان بهترین هیتمن دانست. گیم‌پلی بازی بسیار کامل‌تر شده و به طور کلی یک پیشرفت شدید نسبت به نمونه‌های قبلی داشت. این بازی توانست مجموعه را به بهترین نحو به اتمام برساند. تنها ایراد این بازی مرحله آخر آن بود که تا حدی ناامید کننده بود.

مجموعه‌ی هیتمن طرفداران بسیار زیادی در سطح جهان دارد. این بازی‌ها همواره به خاطر سبک کشت و کشتار بی‌سر و صدا و کرکتر اصلی خود معروف بوده‌اند. مأمور ۴۷ یکی از خاص‌ترین شخصیت‌های موجود در بازی‌های ویدیویی است. این سه‌گانه هم نه تنها مجموعه هیتمن را زنده کرد بلکه تعدادی از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی قتل را به دنیای بازی‌های ویدئویی ارائه داد. همان‌طور که گفته شد نکته بسیار مهم در این بازی‌ها آزادی عمل بازیکن بود.

حال با عرضه این سه‌گانه در قالب یک مجموعه کار برای بسیاری از افراد تازه‌کار راحت شده است. البته قطعا حجم این مجموعه کم نخواهد بود ولی با این حال از لحاظ قیمتی نسبت به خرید به صورت جداگانه به صرفه‌تر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا