گیم

رویداد بزرگ ایکس‌باکس خرداد ماه به معرفی بازی‌های جدید می‌پردازد

هر ساله در اواخر بهار یا اوایل تابستان ما شاهد برگزاری رویداد تابستانه ایکس‌باکس (Xbox Games Showcase) هستیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در این رویداد مایکروسافت از عناوین مختلفی رونمایی کرده و حتی بازی‌های محبوب را نیز به روزرسانی می‌کند. در کنار آن اخبار مختلفی از بازی و کنسول‌ها منتشر شده که باعث می‌شود این رویداد اهمیت زیادی برای این شرکت داشته باشد.

حال طبق چیزی که اعلام شده مایکروسافت رویداد تابستانه بعدی خود را در اواخر فصل بهار یعنی ۲۰ خرداد (۹ ژوئن) برگزار خواهد کرد. این رویداد تمرکز زیادی روی بازی بعدی مجموعه کال آو دیوتی (Call of Duty) خواهد داشت و اینطور که به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد از خرید خود نهایت استفاده را بکند.

رویداد تابستانه امسال اولین رویداد رسمی این شرکت است که در آن یکی از بازی‌های اکتیویژن و بلیزارد حضور دارد. در کنار آن مایکروسافت قصت دارد تا یک بازی جدید از گیرز آو وار (Gears of War) رونمایی کند. این مجموعه برای مدت زیادی است که در دنیای گیمینگ حضور فعال نداشته و حال نوبت به آن رسیده است.

در کنار گیرز آو وار و کال آو دیوتی جدید شرکت مایکروسافت قصد دارد از بازی‌های دیگر خود مثل شبیه‌ساز پرواز ۲۰۲۴، ایوود (Avowed)، ایندیانا جونز (Indiana Jones) و حلقه بزرگ (The Great Circle) اطلاعات بیشتری منتشر کند. مایکروسافت قصد دارد تا بازار گیمینگ را با استفاده از بازی‌های مختلف به دست بگیرد با توجه به روند این شرکت این حرکت کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

بازی Avowed یکی از عناوین به شدت مورد انتظار شرکت مایکروسافت است که توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب بکند.

نکته جالب اینجاست که شرکت مایکروسافت در این رویداد تمامی کارت‌های خود را رو خواهد کرد. به این شکل که حتی قرار است از بسته الحاقی بازی استارفیلد (Starfield) هم رونمایی شود تا این بازی از همیشه گسترده‌تر بشود. این بسته الحاقی باعث خواهد شد تا استارفیلد دوباره محبوبیت خود را بدست آورده و تعداد کاربران آن باز هم افزایش پیدا کند.

طبق اطلاعاتی که منتشر شده تاریخ عرضه بسیاری از بازی‌ها هم مشخص خواهد شد. برای مثال بازی بعدی کال آو دیوتی در اوایل مهرماه عرضه خواهد شد و بازی شبیه‌ساز پرواز نیز در ماه آذر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته این تاریخ‌ها رسمی نیستند و فقط به شکل حدس و گمان به دست رسانه رسیده‌اند.

با توجه به مواردی که گفته شد سال ۲۰۲۵ میلادی برای مایکروسافت سال بسیار مهمی است. به دلیل اینکه بسیاری از بازی‌های این شرکت برای سال ۲۰۲۵ میلادی آماده خواهند شد و در نتیجه مایکروسافت باید تمام تلاش خود را بکند تا در این سال قوی عمل بکند. مخصوصاً اینکه سونی در این مدت عنوان خاصی معرفی نکرده و فرصت برای درخشش مایکروسافت و ایکس‌باکس به طور کامل محیا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا