موبایل

سامسونگ گلگسی سری F با تمرکز بر دوربین و عکاسی در راه است

طبق شایعات جدید ، سامسونگ در حال آماده سازی برای راه اندازی سری جدیدی از تلفن های هوشمند متمرکز بر عکاسی در هند تحت عنوان Galaxy F است. پیش بینی می شود این تلفن با قیمت 200 تا270 دلار فروخته شود و می توانند از اوایل ماه آینده به عنوان یک فروش انحصاری آنلاین در زمان مشخص شده ، عرضه شوند.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از جی اس ام آرنا؛ پیش از رونمایی بزرگ ، یک کتابچه راهنمای کاربر در صفحه پشتیبانی سامسونگ هند قرارداده شده است که اطلاعاتی در باره اولین عضو سری جدید F – Galaxy F41 را ارائه می دهد. اطلاعات مدل SM-F415F را نشان می دهد که پیش از این تصور بر این بود که یکی از اعضای خط تاشو سامسونگ است.

سامسونگ گلگسی سری F با تمرکز بر دوربین و عکاسی در راه است

می توانیم ببینیم که F41 با صفحه بریدگی قطره آب برای دوربین سلفی ، دوربین های عقب سه گانه ، اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب و جک هدفون همراه خواهد بود. این نمودارها تنظیمات بلندگوی دوگانه را نشان می دهد که در آن یک هدفون به عنوان بلندگوی ثانویه در کنار یک بلندگو اصلی عمل می کند.

سامسونگ گلگسی سری F با تمرکز بر دوربین و عکاسی در راه است سامسونگ گلگسی سری F با تمرکز بر دوربین و عکاسی در راه است

این گوشی دارای دوربین های عریض و گسترده است ، اگرچه سنسورهای آن دقیق ذکر نشده اند. گمانه زنی ها به یک دوربین اصلی 64MP اشاره دارد. همچنین باید دید که ماژول سوم چیست.

سامسونگ گلگسی سری F با تمرکز بر دوربین و عکاسی در راه است

سری F از شارژ سریع پشتیبانی می کند اگرچه سرعت آن را مشخص نمی کند. ما همچنین تأیید می کنیم که F41 بیش از نوع C شارژ می شود و از دو جایگاه سیم کارت microSD پشتیبانی میکند.

سامسونگ گلگسی سری F با تمرکز بر دوربین و عکاسی در راه است

در کتابچه راهنمای خود ، Galaxy F41 از نمودار Geekbench نیز استفاده کرده است و قدرت خود را از چیپست مدل Exynos 9611 دارد. این نمودار امتیازات 348 و 1333 را در حالت تک هسته ای و چند هسته ای ارائه کرده و با 6 گیگابایت رم همراه است.

 

مترجم: آزاده برغمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا