موبایل

ساعت هوشمند هیبریدی Fossil Gen 6 Hybrid معرفی شد

اگر شما هم ساعت‌های کلاسیک را بیشتر از ساعت‌های هوشمند ترجیح می‌دهید اما هنوز به برخی قابلیت‌های آنها نیاز دارید، بد نیست بدانید Fossil نسل بعدی ساعت‌های هوشمند هیبریدی خود را معرفی کرد. در ادامه می‌توانید با ساعت‌های Fossil Gen 6 Hybrid در شهر سخت افزار آشنا شوید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ ساعت هوشمند هیبریدی Gen 6 Hybrid فسیل در دو نسخه Machine و Stella عرضه می‌شود که اولی 45 میلی متری است و در سه رنگ مشکی، دودی و نقره‌ای عرضه می‌شود. Stella نسخه کوچک‌تر با اندازه 40.5 میلی متر و رنگ‌های زنانه چون رز گلد، نقره‌ای و دو رنگ است. هر دو نسخه از بندهای قابل تعویض با پهنای به ترتیب 18 و 24 میلی متر برخوردار هستند که در سه جنس مختلف شامل فلزی، چرمی و سیلیکونی عرضه می‌شود.

ساعت‌های هیبریدی جدید فسیل در کنار نمایش زمان با عقربه‌های کلاسیک، دارای قابلیت پایش خواب، شمارش گام‌ها، نمایش اعلان‌ها، واچ فیس های قابل شخصی سازی، نمایش مستمر ضربان قالب، پایش فعالیت بدنی و اندازه گیری اشباع اکسیژن خون هستند. همچنین این محصول جدید از میکروفن داخلی با پشتیبانی از دستیار صوتی آمازون الکسا بهره می‌برد.

همچنین Fossil نسخه باز طراحی شده‌ای از اپلیکیشن خود را برای اندروید و iOS عرضه کرده که با افزایش گزینه‌های شخصی سازی و داشبورد جامع‌تر برای نمایش داده‌های مربوط به تناسب اندام است. اپلیکیشن جدید از مدل‌های قدیمی‌تر Fossil Hybrid هم پشتیبانی می‌کند.

قیمت ساعت هوشمند هیبریدی Fossil Gen 6 Hybrid دویست و بیست و نه (229) دلار است اما برای بند فلزی باید بیست دلار بیشتر بپردازید. فسیل وعده تا دو هفته دوام باتری را داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا