فناوری اطلاعات

رویداد تخصصی رایانش ابری همکاران سیستم برگزار شد

رویداد تخصصی رایانش ابری همکاران سیستم، با حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر از مشتریان، متخصصان و علاقه‌مندان به فناوری اطلاعات در مرکز همایش‌های برج‌ میلاد برگزار شد.

به گزارش البرز فاوا نیوز، بنابر اعلام همکاران سیستم، در این رویداد از جدیدترین محصولات و خدمات همکاران سیستم بر بستر ابر رونمایی شد و استراتژی‌ها و برنامه‌های آتی شرکت تشریح شد.

فرید فولادی مدیرعامل همکاران سیستم در صحبت‌های خود به مزیت‌های رایانش ابری و روند رشد این فناوری در دنیا اشاره کرد و افزود: «رایانش ابری امروز یک فناوری بالغ در دنیاست و به بستر رشد فناوری‌های نوین تبدیل شده است. این فناوری موتور محرکه کسب‌وکارهای دیجیتال و نرم‌افزارهای منعطف و کاربردی است.

او هم‌چنین گفت: « امروزه 93 درصد کسب و کارها معتقدند که مهاجرت به رایانش ابری امنیت اطلاعات آن‌ها را بالا برده است.»

فولادی تاکید کرد همکاران سیستم درآینده همه‌ی محصولاتش را بر بستر ابر عرضه خواهد کرد. محصولات آینده‌ی همکاران سیستم بر بستر ابر، مطمئن‌تر، به‌روزتر و به‌صرفه‌تر خواهد بود و خواهیم توانست محصولات جدیدتری را دراین اکوسیستم تولید و عرضه کنیم.

در ادامه محسن طلایی معاون توسعه‌ی محصولات همکاران سیستم در ادامه‌ی سمینار رویداد باهم۹۸ به معرفی آخرین تغییرات محصولات شرکت بر اساس استراتژی cloud first پرداخت و گفت: «رایانش ابری به ما این امکان را می‌دهد تا بستر ایجاد کسب‌وکارها و محصولات جدید را برمبنای آن داشته باشیم. بنابراین همکاران سیستم همه‌ی محصولاتش را بر بستر ابر عرضه می‌کند.»

معاون توسعه‌ی محصولات همکاران سیستم در بخش بعدی صحبت‌های خود از عرضه‌ی نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان بر بستر ابر (CRM) در نتیجه‌ی شراکت تجاری با شرکت «سرونو» خبر داد و افزود: « به کمک سیستم SarvCRM فرایندهای سازمانی مشتریان را بیش از پیش پوشش می‌دهیم و دارایی‌های ارزشمند آن‌ها را به‌خوبی با راهکاران یکپارچه کرده‌ایم.»

طلایی در ادامه از عرضه‌ی اپلیکیشن فرسان (فرایند سفارش‌دهی آسان) بر بستر ابر خبر داد. فرسان امکان اتصال شرکت‌های تولید و پخش به خود را فراهم کرده و هم‌زمان به شرکت‌های خرده‌فروشی اجازه می‌دهد تا از طریق موبایل و دستگاه‌های دیگر به فرسان متصل شوند و سفارش‌های خود را ثبت کنند.

محمد عزیزاللهی معاون توسعه‌ی بازار همکاران سیستم در این زمینه گفت: « با عرضه‌ی راهکاران بر بستر ابر، این امکان را برای شرکت‌های بازار متوسط هم فراهم کردیم تا با هزینه‌ای به‌صرفه‌تر از یک سیستم نرم‌افزاری حرفه‌ای بهره ببرند.»

وی هم‌چنین از فراهم آمدن امکان استفاده‌ی کسب‌وکارهای بزرگ از راهکارهای ابری خبر داد و افزود: «برای بخش عمومی هم خدماتی مانند private cloud را عرضه خواهیم کرد.» عزیزاللهی در ادامه اعلام کرد که تعداد مشتریان راهکاران ابری همکاران سیستم از مرز ۵۵۰ مشتری در صنایع مختلف گذشته و تجارب موفق زیادی را به همراه داشته است.

وی هم‌چنین خاطرنشان کرد که هم‌اکنون ۳۴۰۰ کاربر راهکاران ابری از نقاط مختلف کشور از راهکاران ابری استفاده می‌کنند که مدت زمان دردسترس بودن سرویس و خدمات آن‌ها (up time) برای آنان ۹۹٫۷۴ درصد است.

در ادامه محمد سلطانی مدیرعامل شرکت ابرآمد با اشاره به اینکه این شرکت قرار است طیف گسترده‌ای از خدمات رایانش ابری را به مشترکان عرضه کند، خدمات ابرآمد را به مخاطبان معرفی کرد. او ضمن برشمردن لایه‌های مختلف فناوری اطلاعات و سطح امنیت آن‌ها، ویژگی‌های سرویس‌های دیتاسنتر مجازی ابرآمد (Managed VDC) ، ابرخصوصی ابرآمد، پلتفرم ابرآمد، دسکتاپ ابرآمد، سرویس پشتیبان‌گیری ابرآمد و سرویس شرایط بحرانی DR را تشریح کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا