کامپیوتر

رونمایی MSI از کامپیوتر همه کاره با پردازنده Ryzen 7 5700G

شرکت ام‌اس‌آی (Micro Star International) اخیراً یک رایانه همه کاره جدید را به بازار عرضه کرده است. رایانه رومیزی PRO AP241Z AIO همه کاره (All In One) این شرکت توسط APU رایزن 7 5700G  شرکت AMD تأمین می‌شود که در ادامه با جزئیات بیشتری از آن همراه می‌شوید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ در مورد این محصول جدید باید گفت که رایانه AIO ام‌اس‌آی دارای طراحی باریکی است که کاربران حرفه‌ای‌ها و بخش رده بالا را هدف قرار داده است. دستگاه دارای حاشیه‌های کوچکی است که اطراف صفحه نمایش 24 اینچی آن را احاطه کرده‌اند. همچنین نمایشگر این رایانه مجهز به یک پنل IPS است که زاویه دید گسترده و وضوح FHD را ارائه می‌دهد.

در بخش سخت افزار، این رایانه شخصی MSI یک پردازنده 8 هسته‌ای و 16 رشته‌ای به مدل Ryzen 7 5700G را در خود جای داده است. همانطور که گفته شد، این پردازنده در واقع یک APU (پردازنده شتاب یافته) است؛ به این معنی که CPU آن با گرافیک مجتمع  Vega 8 همراه شده است.

علاوه بر این، رایانه شخصی همه کاره ام‌اس‌آی دارای حافظه رم DDR4 با فرکانس کاری 3200 مگاهرتز به همراه یک حافظه داخلی SSD M.2، هارد دیسک 2.5 اینچی و همچنین بلندگوهای دوگانه 3 واتی است.

کامپیوتر همه کاره MSI

متأسفانه، این شرکت هنوز قیمت رسمی دستگاه یا تاریخ عرضه آن را در حال حاضر اعلام نکرده است. با این حال، واضح است که این دستگاه بیشتر برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است تا اجرای بازی‌های سطح بالا. با این حالاین دستگاه قاعدتاً باید بتواند به کمک APU قدرتمند خود، بازی‌های مسابقات esports هچون عنواین شوتر را به راحتی اجرا کند.

علاوه بر این، از آنجایی که این دستگاه وب‌کم داخلی در اختیار ندارد، یک وب‌کم Full HD درون جعبه همراه با آن عرضه می‌شود که با فناوری اتصال شبکه WiFi 6E برای اتصال سریع و پایدار،ترکیب کاملی را رقم می‌زند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا