کامپیوتر

رونمایی MSI از واترکولرهای AIO سری MAG CoreLiquid B

MSI از خنک کننده های مایع AIO پردازنده سری MAG CoreLiquid B رونمایی کرده است. این خنک کننده‌ها قرار است برای کاربران اقتصادی و در دو مدل MAG CoreLiquid B120 و B240 به بازار بیایند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ شرکت MSI از خنک کننده‌های مایع جدیدی برای بازار اقتصادی رونمایی کرده است. این واترکولرهای AIO در دو مدل MAG CoreLiquid B120 و B240 به بازار خواهند آمد و از نورپردازی RGB برخوردار خواهند بود.

سری MAG CoreLiquid B در دو مدل با ابعاد 120 در 120 میلی‌متر و 240 در 120 میلی‌متر عرضه شده و طراحی زیبایی نیز دارد.

واتربلاک این واترکولرهای AIO شکلی شبیه توپ هاکی دارد و روی آن لوگوی نورانی MSI Gaming هک شده است. این لوگو بسته به جهت قرارگیری در PC شما، می‌چرخد.

موتور 6 قطبی این خنک کننده AIO در رادیاتور قرار گرفته است. خنک کننده‌های مایع سری MAG CoreLiquid B فن‌هایی با سه LED دارای رنگ‌های ثابت سبز، قرمز و آبی را شامل می‌شوند.

واترکولرهای AIO سری MAG CoreLiquid B

موتور الکتریکی این خنک کننده، فن‌ها را با سرعت 500 تا 2000 دور بر دقیقه می‌چرخاند تا جریان هوایی بین 21.63 تا 78.73 فوت مکعب بر دقیقه برای خنک کردن پردازنده شما ایجاد نماید.

واترکولرهای AIO پردازنده سری MAG CoreLiquid B از انواع مختلف سوکت مانند LGA1200 ،LGA115x و LGA1700 پشتیبانی می‌کنند. همچنین سازگاری با AM5 و AM4 نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

MSI هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه قیمت‌گذاری خنک کننده های مایع AIO پردازنده سری MAG CoreLiquid B ارائه نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا