کامپیوتر

رونمایی شیائومی از ساعت هوشمند Watch S1 و هدفون بی‌سیم بادز ۳

ساعاتی قبل شیائومی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ رونمایی کرد ولی در کنار این گوشی‌ها، یک ساعت هوشمند و یک هدفون بی‌سیم هم معرفی شدند. ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 جذاب‌ترین ساعت ساخت شیائومی محسوب می‌شود که از امکانات قابل توجهی بهره می‌برد. بدنه‌ی این ساعت مبتنی بر فولاد ضد زنگ است و بر روی نمایشگر امولد ۱٫۴۳ اینچی هم کریستال یاقوت کبود تعبیه شده که مقاومت آن را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ طبق اعلام شیائومی، کاربران این ساعت جذاب می‌توانند از ۱۱۷ حالت ورزشی بهره‌مند شوند و همچنین به لطف مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار ۵ اتمسفر، از این بابت نگرانی نخواهید داشت. به لطف بهره‌گیری از ماژول NFC، کاربران برای پرداخت می‌توانند از این ساعت استفاده کنند و در ضمن در بدنه‌ی شیائومی Watch S1 میکروفون و اسپیکر هم تعبیه شده تا برای تماس تلفنی استفاده شود ؛ البته این ساعت چنین کاری را از طریق اتصال به گوشی انجام می‌دهد. در کنار سنسورهای مربوط به سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون، باید به قابلیت پایش وضعیت خواب هم اشاره کنیم.

شیائومی Watch S1

انرژی این ساعت از طرف باتری ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که طبق وعده‌ی شیائومی، تا ۱۲ روز دوام می‌آورد. ارزان‌ترین مدل این گجت با قیمت ۱۶۵ دلار راهی بازار چین می‌شود و کاربران چینی برای خرید مدل دارای بند چرمی باید مبلغ ۱۷۵ دلار بپردازند. شیائومی در مورد احتمال عرضه‌ی این ساعت در بازارهای جهانی صحبت نکرده ولی احتمالا تا چند ماه آینده در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد.

شیائومی واچ بادز

شیائومی بعد از ساعت هوشمند، از جدیدترین هدفون بی‌سیم خود تحت عنوان بادز ۳ هم رونمایی کرد. قدرت سیستم حذف نویز این هدفون به ۴۰ دسی‌بل می‌رسد. کاربران برای حذف صدای محیط می‌توانند از سه حالت مختلف استفاده کنند تا مثلا اگر حین آهنگ گوش دادن می‌خواهید با کسی هم صحبت کنید، با مشکل روبرو نشوید.

شیائومی بادز 3

شیائومی واچ بادز

این هدفون قادر به پشتیبانی از صدای HiFi است و با استفاده از بدنه‌ی حساس به فشار می‌توانید کارهای مختلفی را انجام دهید. از طرف دیگر نباید امکان اتصال همزمان به دو دستگاه را از قلم بیندازیم. شیائومی اعلام کرده که در صورت غیرفعال بودن سیستم حذف صدای محیط، با هر بار شارژ حدود ۷ ساعت کار می‌کند و در صورت استفاده از کیس شارژ، میزان شارژدهی آن به ۳۲ ساعت می‌رسد. برای شارژ کردن کیس هم می‌توانید از پورت USB-C یا شارژر بی‌سیم استفاده کنید. شیائومی بادز ۳ با قیمت ۷۸ دلار راهی بازار چین می‌شود که البته در ابتدا با قیمت ۷۰ دلار به دست کاربران چینی می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا