کامپیوتر

رونمایی اچ پی از سری جدید لپ تاپ های Rugged Fortis

لپ تاپ های مقاوم جدید اچ پی در بازار معرفی شده اند. این شرکت دو لپ‌تاپ مقاوم تحت سری Fortis عرضه کرده است. این برند لپ تاپ را با در نظر گرفتن مشتریان ChromeOS و Windows ساخته است، بنابراین یکی با نرم افزار Windows 11 و دیگری با ChromeOS ارائه می شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ طبق گزارش ها، هر دو دستگاه برای مشتریان شرکتی و آموزشی در نظر گرفته شده اند. هر لپ تاپ دارای ساختاری بادوام است که می تواند از آسیب های جزئی جان سالم به در ببرد.

این لپ‌تاپ‌ها دارای روکش لاستیکی چسبانده شده برای محافظت در برابر ضربه‌ها و افتادگی‌ها و همچنین صفحه‌کلید ضد ریزش و گرد و غبار با کلیدهای بسته‌شده مکانیکی برای جلوگیری از برداشتن کلید هستند.

به گفته HP، تست MIL-STD-810H برای اطمینان از استقامت آنها انجام می شود. هر دو دارای صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی هستند، اما مدل مبتنی بر ویندوز دارای یک قلم شارژی HP اختیاری است که طراحی و یادداشت برداری را برای کاربران آسان تر می کند. علاوه بر این، هر لپ‌تاپ دارای یک گزینه دوربین 5 مگاپیکسلی جهانی و یک وب‌کم 720p HD برای گرفتن عکس و فیلم است.

Intel Pentium N6000، مدل قبلی که دارای چهار هسته و چهار رشته است اما فقط تا 3.3 گیگاهرتز می‌رود و حافظه نهان کمتری دارد، چیزی است که نسخه کروم بوک را تقویت می‌کند. فضای ذخیره سازی با ماژول eMMC 64 گیگابایتی به حداکثر می رسد و ظرفیت رم به 8 گیگابایت محدود می شود.

یک پردازنده اینتل N200 یا N100 سیستم مبتنی بر ویندوز را تامین می کند. حداکثر چهار هسته و چهار رشته در دسترس است و فرکانس تقویت می تواند به 3.7 گیگاهرتز برسد. علاوه بر این، ممکن است با 256 گیگابایت SSD و حداکثر 16 گیگابایت رم راه‌اندازی شود.

علاوه بر این، از نظر پورت ها نیز تفاوت هایی وجود دارد. 2X USB Type-A، 1X USB Type-C، 1X HDMI، 1X RJ45 Ethernet و کانکتور هدفون همگی در لپ تاپ HP Pro Fortis x360 G11 گنجانده شده است.

از طرف دیگر، نوع کروم بوک، اترنت اترنت HDMI و RJ45 را به نفع کانکتور دوم USB Type-C کنار گذاشته است. انتظار می رود این دو لپ تاپ در ماه جاری به فروش برسند. HP Fortis x360 ۱۱ اینچی G3 J Chromebook ۳۳۹ دلار قیمت دارد، در حالی که HP Pro Fortis x360 ۱۱ اینچی G11 ۴۷۹ دلار قیمت دارد. پست ما در مورد معرفی لپ تاپ های سخت جدید HP اکنون کامل شده است. خیلی ممنون که این پست را تا آخر خواندید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا