تکنولوژی

رونمایی اپل از هوم‌پاد مینی 2020

اپل ساعاتی پیش طی یک مراسم آنلاین، از بلندگوی هوم‌پاد مینی رونمایی کرد. گجت هوشمندی که از قابلیت‌های شگفت‌انگیزی برخوردار بوده و تنها ۹۹ دلار قیمت دارد. پیش‌تر در یک مطلب مجزا به معرفی قابلیت‌های این محصول پرداختیم اما در این مطلب می‌توانید ویدیوی رسمی معرفی هوم‌پاد مینی را تماشا کنید.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از دیجی کالا؛ از قابلیت‌های خوب هوم‌پاد مینی می‌توان به همگام‌سازی عالی آن با دستیار صوتی اپل یعنی سیری اشاره کرد که باعث شده کاربران با فرامین صوتی بتوانند آن را کنترل کنند. سیری در این هوم‌پاد می‌تواند صدای تک‌تک افراد خانواده را تشخیص دهد، به تقویم دسترسی داشته باشد و یا حتی پیام ارسال کند. یک قابلیت فوق‌العاده خوب دیگر، اینترکام نام دارد که هوم‌پاد را قادر می‌سازد به یک هوم‌پاد دیگر (در همان محل) و یا دیگر دستگاه‌های اپل پیام ارسال کند.

ویدیوی رسمی معرفی هوم‌پاد مینی اپل 2020

سازگاری هوم‌پاد مینی اپل با سیستم Home App هم یکی دیگر از قابلیت‌های خوب این بلندگو است که به آن امکان مدیریت خانه‌ی هوشمند را می‌دهد. بدین صورت که تنها با فرامین صوتی، می‌توانید لوازم هوشمند خانه را کنترل کنید. تمام فرامین صوتی هم رمز‌نگاری شده هستند تا خیال کاربر از بابت امنیت و حریم خصوصی آسوده باشد.

درایورهای هوم‌پاد مینی اپل در دو طرف و همچنین زیر آن تعبیه شده تا بدین ترتیب صدا به صورت فراگیر (۳۶۰درجه) پخش شود. بلندی صدا نیز فوق‌العاده است؛ خصوصا اگر دو یا چند بلندگو درون خانه داشته باشید چون در این صورت محتوا به صورت همزمان از طریق آن‌ها پخش می‌شود. اپل برای این بلندگو از چیپ S5 استفاده کرده که با کمک آن، می‌تواند در لحظه، بلندی صدا و محدوده‌ی دینامیکی را با توجه به محتوایی که در حال پخش شدن است تنظیم کند.

ویدیوی رسمی معرفی هوم‌پاد مینی اپل 2020

هوم‌پاد مینی اپل از تاریخ ۱۶ آبان ماه و با قیمت ۹۹ دلار برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. شما عزیزان می‌توانید در این مطلب ویدیوی رسمی معرفی هوم‌پاد مینی را تماشا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا