کامپیوتر

رندر تبلت نوکیا T20 دو روز قبل از رونمایی

شرکت HMD Global قرار است دو روز دیگر در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) از تبلت نوکیا T20 رونمایی کند و حالا به لطف انتشار یک تصویر رندر، با خیال راحت می‌توانیم به ویژگی‌های ظاهری این تبلت بپردازیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ اگر به تصویر دقت کنید، دکمه و حفره‌های اسپیکر در لبه‌ی فوقانی قابل مشاهده هستند. همچنین دوربین سلفی هم در لبه‌ی کناری تعبیه شده تا کاربران برای تماس‌های تصویری بتوانند به صورت افقی از این تبلت استفاده کنند. در بخش پایینی بدنه هم جک هدفون تعبیه شده است. در پنل پشتی تبلت نوکیا T20 یک دوربین به همراه فلش LED قرار دارد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این تبلت همراه با نمایشگر ۱۰.۳۶ اینچی راهی بازار خواهد شد. گفته می‌شود از نسخه‌ی خام اندروید ۱۱ بهره می‌برد و قلب تپنده‌ی آن هم یکی از تراشه‌های ساخت Unisoc خواهد بود. این یعنی نباید انتظار بهره‌گیری از چیپست قدرتمندی را داشته باشیم.

گفته می‌شود نوکیا T20 همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهد شد. ظرفیت باتری آن هنوز فاش شده ولی ظاهرا از سرعت شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. احتمالا این تبلت در دو نسخه‌ی وای‌فای و ۴G به دست کاربران می‌رسد. مدل وای‌فای احتمالا ۱۸۵ تا ۲۱۷ پوند قیمت دارد و مدل ۴G هم احتمالا با قیمت بین ۲۰۲ تا ۳۲۷ پوند معرفی خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا