تکنولوژی

رفع مسائل کسب‌وکار و توسعه ایده‌های استارتاپی در اینوتکس ۲۰۲۳

بیش از ۴۰ مشاور و منتور متخصص از سراسر کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ حضور می‌یابند و به رفع مسائل کسب‌وکار و توسعه ایده‌های استارتاپی کمک می‌کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس، پاویون منتورها و مشاوران از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت با هدف رفع مسائل کسب‌وکار و توسعه ایده‌های استارت‌آپی برگزار می‌شود.

در این رویداد از حضور اساتید برجسته دانشگاه های برتر کشور در زمینه کارآفرینی نیز استفاده شود. در این دوره از برگزاری پاویون منتورها و مشاوران در نمایشگاه اینوتکس، در ۱۸ حوزه تخصصی «مدل و توسعه کسب و کار»، «فنی و برنامه نویسی»، «اینترنت اشیاء»، «سلامت»، «منابع انسانی»، «ارزش گذاری و سرمایه گذاری»، «فین تک و اینشورتک»، «فناوری‌های همگرا»، «روابط عمومی»، «بازاریابی»، «فناوری بلاکچین»، «تیم‌سازی»، «رهبری»، «استراتژی»، «مدیریت محصول»، «رابط کاربری»، «تجربه کاربری»، «هوش مصنوعی»، «حقوقی»، «مجوزها»، «صادرات»، «طراحی صنعتی» و «برندینگ» به مخاطبان مشاوره ارائه خواهد شد.

امسال قرار است در کنار جلسات حضوری، جلسات آنلاین نیز برگزار شود، زیرا امکان حضور در نمایشگاه برای برخی از متقاضیان و منتورها وجود ندارد. بنابراین با برگزاری جلسات آنلاین به تعداد بیشتری از مخاطبان و منتورها خدمات رسانی خواهد شد.

در پاویون منتورشیپ نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، هر متقاضی از وقت مشاوره ۲۰ دقیقه ای استفاده می کند و امکان برنامه ریزی برای صحبت ها و همکاری های بیشتر در خارج از زمان برگزاری نمایشگاه نیز وجود دارد.امسال برنامه ریزی حضور منتورها بر اساس مهارت ها و حوزه‌های تخصصی آن ها صورت گرفته و جلسات مشاوره برنامه ریزی و اجرا می شود.

متقاضیان برای شرکت و حضور و استفاده از پاویون منتورها و مشاوران می‌توانند از طریق آدرس inotex.com/mentorship درخواست خود را جهت حضور در این قسمت از نمایشگاه ثبت کنند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا