فناوری اطلاعات

حمایت از برترین‌های جشنواره وب و موبایل

ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از برترین‌های گروه‌های ویژه حوزه‌های مختلف تکنولوژی مرتبط با وب و موبایل، حمایت می‌کند.

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ در این رویداد فناورانه که روزهای 24 و 25 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گروه‌های مختلفی از حوزه‌های اینترنت اشیاء، بلاکچین، تولید هوشمند (ERP)، خانه هوشمند، شهر هوشمند، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این جشنواره برای انتخاب برترین سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل فارسی طراحی شده است و به صورت سالانه برگزار می‌شود. جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

با توجه به اهمیت این جشنواره، ستاد فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرده است که از برترین‌های این دوره حمایت می‌کند و انتخاب و داوری استارتاپ‌ها به صورت مشترک بین جشنواره وب و موبایل ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این رویداد فناورانه تا 15 بهمن‌ماه امسال فرصت دارند که به سایتhttps://survey.porsline.ir/s/p5sQCx6 مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا