موبایل

جزئیات دوربین سه گانه iPhone 11 Pro و Pro Max

البرز فاوا نیوز؛ قبلاً نیز در مورد آیفون ها و مشخصات فنی آن ها گفته بودیم اما اکنون پس از معرفی رسمی خانواده ی iPhone 11 می خواهیم کمی بیشتر به دوربین سه گانه iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro max بپردازیم.
قبل از هرچیز این دو گوشی اولین های شرکت اپل هستند که از دوربین سه گانه استفاده می کنند؛ و اینطور که به نظر می رسد اپل کم و کاستی در دوربین های پرچمداران جدید خود نگذاشته است.

لنز اصلی یک سنسور 26 میلیمتری با گشودگی دیافراگم 1.8 می باشد که به لرزش گیر اپتیکال مجهز شده؛ گشودگی دیافراگم عالی این سنسور باعث ورود نور زیاد و در نتیجه توقع عکاسی در شب عالی از این سنسور انتظار می رود.
12MP بعدی دارای دید فوق عریض 120 درجه ای با گشودگی دیافراگم 2.4 می باشد.
از آنجایی که تقریباً همه ی رقیبان اپل در اسمارت فون های امسال خود از لنز های تله فوتو استفاده کرده اند این شرکت نیز تصمیم به استفاده از یک لنر 52 میلیمتری با دیافراگم 2.0 به همراه فکوس پیکسلی در گوشی های امسال خود گرفته است.
دوربین سلفی نیز از قاعده ی 12 مگاپیکسلی مستثنی نبود و از یک لنز 12MP True Depth با قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه استفاده کرده است.

لازم به ذکر است که همه چیز فقط استفاده از لنزهای خوب نبوده و در کنار برنامه عکاسی خوب و صد البته پردازنده ی کار آمد شاهد عکس هایی باب میل خواهیم بود؛ و باید تصمیم گیری در مورد کیفیت دوربین این عضو های جدید را به بعد از عرضه رسمی و تست توسط افراد حرفه ای واگذار نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا