موبایل

قیمت و تاریخ عرضه ی اپل واچ سری 5

البرز فاوا نیوز؛ چندی پیش خبری مبنی بر حضور اپل واچ امسال در کالبد های آلومینیومی و تیتانیومی به بیرون درز کرده بود، امروز اپل در حین معرفی این ساعت هوشمند اعلام کرد که این سری علاوه بر مدل های استیل ضدزنگ و سرامیکی در مدل های آلومینیومی و تیتانیومی نیز عرضه خواهد شد که این اولین باری هست که توسط خود شرکت چنین مدل هایی عرضه خواهد شد.
یکی از ویژگی های اصلی جدید در سری 5 اپل واچ که اپل بسیار بر آن در کنفرانس IFA تأکید داشت، قابلیت always-on display بود. با این قابلیت جدید صفحه نمایش به صورت مداوم روشن خواهد بود و شما هیچ اعلانی را از دست نخواهید داد.

با وجود قابلیت همیشه روشن صفحه در این سری عمر باتری آن نسبت به سری 4 هیچ تغییری نکرده و مانند گذشته در استفاده ی مداوم 18 ساعت همراه شما خواهد بود.
از دیگر ویژگی های این سری می توان به قطب نمای داخلی، تماس اضطراری (بدون حضور گوشی در کنار ساعت) برای کشورهای بین المللی و ناوبری مستقل از گوشی ( برای پیدا کردن مسیر روی نقشه نیازی به گوشی نخواهد بود) می توان اشاره کرد.

مدل های این اسمارت واچ از 399 دلار شروع می شود و از الآن می توانید اقدام به پیش خرید آن نمایید. در تارخ 20 سپتامبر نیز به بازار های جهانی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا