موبایل

تصاویری از دومین موبایل تاشوی موتورلا منتشر شد

در میکروبلاگ چینی ویبو تصاویری از نمونه واقعی موبایل تاشوی جدید موتورلا منتشر شده است.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از مهر، مدتی است که شایعاتی درباره موبایل جدید تاشو موتورلا منتشر می شود. این موبایل تاشو ریزر قرار است در سال  جاری میلادی عرضه شود و مجهز به فناوری اینترنت۵G خواهد بود.

درهمین راستا از ماه ها قبل مشخصات این دستگاه و رندرهای آن فاش شده است. اما اکنون تصاویری از موبایل ریزر جدید در میکروبلاگ ویبو منتشر شده که برخی از ویژگی های فاش شده دستگاه را تایید می کند.

یک سرمایه گذار چینی، تصاویر موتورلا ریزر۲۰۲۰ میلادی را منتشر کرده است.به نظر می رسد لنوو ( شرکت مادر موتورلا) آن را در یک مهمانی شام برای سرمایه  گذاران نمایش داده است.

از تصاویر منتشر شده به نظر می رسد نمایشگر بیرونی دومین موبایل تاشو موتورلا کمی بزرگتر و دوربین دستگاه نیز برجسته است. در کنار این موارد هیچ حسگر اثر انگشتی در قسمت پایینی دستگاه دیده نمی شود.

رنگ جیوه ای دستگاه  نیز کاملا با رندرهای منتشر شده از آن هماهنگی دارد. علاوه بر این مواد  هرچند گزارش ها حاکی از آن است که موتورلا ریزر مجهز به فناوری ۵G است، امادر تصاویر علامت شبکه ۴G  دیده می شود.

پیش بینی می شود موتورلا ریزر تاشو نمایشگر او ال ای دی  ۶.۲ اینچی، تراشه کوالکام اسنپ دراگون ۷۶۵G، دوربین پشتی ۴۸ و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی،۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۸۴۵ میلی آمپری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا